Karen Joy Fowler - A Jane Austen könyvklub

Fülszöveg:
Öt nő és egy férfi havonta egyszer találkoznak, hogy Jane Austen regényeit megvitassák. Ez idő alatt nem csak a regények különböző aspektusai elevenednek fel, hanem a résztvevők vágyai és törekvései is felszínre kerülnek. Az a közös bennük, hogy se nem boldogok de nem is boldogtalanok, valami bántja őket és egy kicsit össze vannak zavarodva, ami a szerelmet illeti.
Amíg a klub keretében találkoznak, házasságokat vizsgálnak, gyengéd szálak szövődnek és tragédiákkal kell megküzdeniük. A könyvekből és egymásból merítenek vigaszt, erőt és bölcsességet, és rájönnek, hogyha szerelemről van szó, elég feltenniük a következő kérdést: Mit tenne Jane?


Elegáns, kedves, humoros könyv.



Ez a könyv egyszerűen most nem jött át nekem. Valószínű, hogy a mű teljes megértéséhez nem ártana elolvasni az említett Austen műveket, talán ha végeztem velük, újra a kezembe veszem Fowler könyvét, viszont nekem nagyon zagyvaságnak tűnt az egész.
A visszaemlékezések és a jelen közt nagyon halvány az átmenet, ha valaki nem figyel oda 100%osan, akkor könnyen elvesztheti a fonalat, ráadásul a szereplők sem emlékezetesek, nem nagyon különböznek egymástól. A narrátor szerepe sem ismert, nem említi, hogy ki ő, önmagáról is E/3 személyben beszél.
Remélem nem vettem el a kedveteket tőle, de amennyire jó a film, és a borító és nagyon hívogató, nekem ez egyáltalán nem tetszett. És ez NY Times Bestseller? :)

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ (0/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése