"Imádom a mágiát." - mini-interjú C. C. Hunterrel, a Born at Midnight - Született éjfélkor szerzőjével

Hazánkban sajnos nem lett annyira felkapott C. C. Hunter Born at Midnight - Született éjfélkor című könyve, amely tavaly jelent meg a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában, de nekem óriási kedvencem lett, és csak ajánlani tudom mindenkinek. Hogy népszerűsítsem ezt a könyvet, készítettem egy mini-interjút az írónővel, C. C. Hunterrel. :)


Jellemezd magad öt szóval!
Jószívű, barátságos, anya, írónő, vicces.

Milyen egy jó YA regény szerinted?
Ugyanolyan tulajdonságokkal kell rendelkeznie, mint más regényeknek: jó cselekmény, érdekesség, hihető karakterek, jó tempó és az írónak bele kell tennie a szívét.

Miért éppen a paranormális YA műfaját választottad?
Nem igazán választottam. Romantikus regényeket írtam, mikor a szerkesztőm a ST. Martins kiadónál megkért, hogy térjek át a YA műfajra. Nagyon féltem, hogy mi sül ki a műfajváltásból, de tetszett a kihívás.

Te éjfélkor születtél?
Nem! LOL, azt hiszem, valamikor reggel.

Mit tanácsolnál annak, aki regényt szeretne írni?
Követnie kellene a példámat, és minden létező írókurzusra és tanfolyamra el kellene járnia. Ez egy munka, és úgy, mint más munkáknál, itt is felkészültnek kell lenned és gyakorolnod kell, hogy jobb legyél a hivatásodban. Írj SOKAT. És minden alkalommal egyre jobb leszel.

A természetfeletti személyiségteszt* szerint te mi lennél? (* az írónő weboldalán, az alábbi linken tudjátok elérni)
Azt hiszem, boszorkány lennék. Imádom a mágiát, és szeretnék képes lenni arra, hogy varázsoljak.

Honnan jött a regény ötlete?
Ezt is a szerkesztőmnek köszönhetem. Amikor megkért, hogy írjak egy YA történetet, adott is egy ötletet: paranormális tábor. És akkor tudtam. Hazamentem, és szabadjára engedtem a képzeletemet. Így született meg az Alkonyvölgy tábor.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Csak egy apró észrevétel, a Született éjfélkor nem tavaly jelent meg, hanem 4 éve, 2014-ben. :) (Szomorú, de azóta sem olvastam, pedig megvan. :( )

    VálaszTörlés