Vince Hemingson - Tetoválás

Fülszöveg: A tetoválás ősi gyakorlata ma is széles körben elterjedt. A tetoválások a test díszei, és beavatási rítusokat jelképeznek. A rajongás kifejezői, talizmánként védik a lelket, és megörökítik viselőjük életének különleges eseményeit.
A rendkívül kreatív testdíszítés technikai jártasságot és művészi kifejezőerőt igényel. Könyvünk hasznos útmutatóként szolgál a testdíszítés művészetében, biztos fogódzót nyújt a művész számára a tetoválás alapelveinek és technikáinak sikeres alkalmazásában, emellett a hagyományos ábrázolások és a modern szimbólumok jellegzetességeinek és motívumainak széles skáláját kínálja.
A könyvben látható szimbólumok magyarázata és az ábrák tájékoztatják és inspirálják azokat, akik tetoválással szeretnék díszíteni testüket.

Mivel évek óta álmodozok egy tetoválásról, ezért úgy döntöttem, hogy itt az ideje utánanézni egy-két dolognak. Szerintem mindenkinek el kellene olvasnia ezt a könyvet, aki tetováltatni akar, mert amellett, hogy elemzi az összes gyakori minta ősi és napjainkbeli jelentését, de hasznos tanácsokat, információkat is ad a tetoválás folyamatával, utólagos, illetve megelőző intézkedésekkel kapcsolatban. Számomra rendkívül hasznos olvasmány volt. :)

★★★★★★★★★★ (10/10)

1 megjegyzés:

  1. Én egyik ismerősömmel most vetettem meg ez a könyvet (kemény 900Ft-ért), de még nem került sajnos el hozzám! Amúgy engem azért érdekel a könyv, mert van 2 db tetoválásom (oldalamon egy fűző, hátamon egy nagy álomfogó) és kíváncsi vagyok, hogy ezekről mi ír a könyv! :)

    VálaszTörlés