Showcase Sunday 21-22-23.

Iszonyúan szégyellem magam, de kimaradt 2 SS bejegyzés is. Hogy miért? Mert minden bejegyzésem időzítve van, és akkor írom meg őket, amikor kedvem van hozzá, kivéve ezen rovat bejegyzéseit. Így minden vasárnap gép elé kell ülnöm és írni, akár tetszik, akár nem. Szóval néha győz a lustaság. Na bumm. :) Szóval ebben a bejegyzésben most egy óriási Showcase Sunday-t láthattok. 

Ja, és újdonság még, hogy mostantól lehagyom a bejegyzés elejéről a szokásos bevezető szöveget, hiszen ez a szöveg megjelenik a rovat ismertetőjében is, és úgysem olvassa el senki. :)


Vettem


Na jó, igazából a szüleim vették. :)
F. Scott Fitzgeraldtól már olvastam A nagy Gatsbyt, és teljesen beleszerettem a fitzgeraldi jazzkorszak világába, úgyhogy nagyon akartam ezt a könyvet. És nem szoktam ilyet csinálni, de teljes áron vettem az Alexandrában. 
Matthew Quick könyvét, a Bocsáss meg, Leonard Peacock!-ot a Libriben vettük, de csak 1700 forint volt, mert egy másik könyvvel együtt kaptunk 1000 Ft kedvezményt. Azóta már elolvastam, nemsokára várható bejegyzés.
Claire Dyer The Moment c. könyvét egy turkálóban vettük, tökéletes állapotban, 240 forintért. Imádom azt a helyet. *-*


És még egy Jodi könyv nemvagyoknormális  Ezt az Amazonon vettem e-bookban 0,03$-ért. Ja, és a Találj rám! előzménykötete. *-*

Cseréltem


Ezeket a könyveket molycikkal cseréltem az én megunt könyveimre. :)
A Jodi Picoult könyv muszáj volt, mert imádom Jodit.
A Fallen dedikált, és mindenképp be akartam szerezni még a film előtt.
Bár nem nagyon látszik, a képen a Fallen alatt Stephenie Meyertől a Bree Tanner rövid második élete van. Ez egy kevésbé ismert kiegészítője az Alkonyat sorozatnak, és már csak ez hiányzott. Ezt a könyvet egy kedves molyos ismerősömmel cseréltem Upliusos pontra.
Az Útvesztő már megvolt eredeti borítóval, de nagyon csúnyán néznek ki egymás mellett a Tűzpróbával, így be kellett szereznem a filmborítósat. A régit meg majd eladom. :)
A Rosemary Gyermeke ezer éve kívánságlistás *-*
A Vérbe öltözött Annára pedig nem tudok mit mondani, csak úgy jött.. :)

Recenziók

Juhász István és Levia Anne könyvét a blog új partnerétől, az Álomgyár Kiadótól kaptam, Varró Dániel új könyvét a Manó Könyvektől, a dedikált Dobszó a ködben-t a szerzőtől, és egyben kedves ismerősömtől, A. M. Aranth-tól (akivel reményeim szerint a későbbiekben interjút is olvashattok), a Helyőrséget és a Vérrel írt ígéreteket a Fumaxtól, a Scarletet és az Árvák Vonatát pedig az Alexandrától. Ezúton is köszönöm. :)

Beérkezett még egy e-könyves recenzió is a blog másik új partnerétől, a Fapadoskonyv.hu-tól, ami szintén Fitzgerald, szóval yay :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése