Valentin Napi Különkiadás

Ismét elérkezett a szerelemesek ünnepe, így most szánnék egy posztot, hogy romantikus könyveket, zenéket, filmeket ajánljak nektek! :)


Könyvek



Filmek

A mindenség elmélete

Szerelmünk lapjai

Dirty Dancing 2

Ahol a szivárvány véget ér

Ilyen az élet


Zenék




Kedvenc könyves álompárjaim

Machiel & Harald (A. O. Esther - Összetört Glóriák)

Kira Walker & Samm (Dan Wells - Partials)

Lily Evans & Perselus Piton (J. K. Rowling - Harry Potter)

America Singer & Maxon Schreave (Kiera Cass - A Párválasztó)

Rhine & Linden Ashby (Lauren DeStefano - Hervadás)


EZRIA - Aria Montgomery & Ezra Fitz (PLL)

Kedvenc könyves szerelmes idézeteim

"Nem ilyen válaszra számítottam, ám mielőtt egy szót szólhattam volna, a kezébe fogta az arcomat, és megcsókolt. A nyelvén éreztem az almabor édes ízét, amit a vacsorához ittunk, forró lélegzete csiklandozta a bőröm. Az első csókot sok-sok újabb követte. Fakó a hátamat simogatta, én hozzásimultam, hogy a legkisebb rezdülését is érezzem. Beletúrtam a hajába, selymes fekete tincsei úgy siklottak át az ujjaim között, mint a víz hűvös fodrai. Elöntött a forróság, képtelen voltam nyugodtan ülni; legszívesebben ledöntöttem volna a kanapéra. Amikor végül elhúzódtunk egymástól, Fakó reszketett, mintha lázas volna. Aggódva simítottam meg a homlokát, ő pedig felnevetett. 
– Nem vagyok beteg, Pikk. Ez temiattad van; ilyen hatással vagy rám."
Ann Aguirre: Helyőrség

"Nincs az a tűz s eleven élet, ami felérhet azzal, amit egy férfiszív rejt magában."
F. Scott Fitzgerald - A nagy Gatsby

"Szerettem álmodozni, hogy majd azt mesélem az unokáinknak: „Én és a nagyapátok éjfélkor találkoztunk a folyónál.” Természetesen, arról soha nem fogok mesélni, mit is csináltunk ott tulajdonképpen."
Diane Chamberlain - Kegyes hazugságok

"Még akkor is szeretnélek, ha kétéltű lennél, vagy éppenséggel szakállad lenne, meg fütykösöd. Akkor is, ha narancssárga szemöldököd lenne, vagy az arcodat elborító hatalmas szemölcsöd, vagy akkora orrod, hogy kiszúrnád vele a szemem valahányszor megcsókollak. Sőt, még akkor is, ha háromszáz kiló lennél, és méteres hónaljszőr lógna ki a pólód ujjából. Akkor is szeretnélek."
David Levithan - Nap nap után

"Sohasem lesz róla fotóm, amit a zsebemben hordhatnék. Sohasem lesz tőle levelem a kézírásával. Közös emlékkönyvünk. Sohasem fogunk összeköltözni egy kis lakásban a belvárosban. Nem fogom tudni, ha ugyanakkor, ugyanazt a zenét hallgatjuk a rádióban. Nem fogunk együtt megöregedni. Nem engem fog hívni, ha bajba kerül. Nem őt fogom hívni, ha el akarom valakinek mondani, mi történt velem aznap. Nem maradt tőle semmim. 
Figyelem, ahogy elalszik mellettem. Figyelem, ahogy lélegzik. Figyelem, ahogy álmodni kezd. 
Csak ez az egy emlékem marad róla. 
Az viszont örökre."
David Levithan - Nap nap után

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése