Kérdezd a Bloggert! 4.

A blogom féléves születésnapját ünneplő nyereményjátékon való részvétel fejében egy kérdést kellett
feltennetek nekem, hogy beindíthassam ezt a rovatot. Szerencsére érkeztek kérdések szép számmal, így ezekből fogok szemezgetni, és két hetente vasárnap mindig válaszolok egy-egy kérdésre. Kérdést a játéktól függetlenül is több, mint szívesen várok, ezért ha szeretnétek segíteni nekem, esetleg érdekel valami titeket, akkor bátran töltsétek ki az ASK ME dobozt a blog jobb sávjában. :)
@Liliane_Evans kérdezte:
Indítasz még rovatot?

Ez a kérdés most pont aktuális, mert gondolkodom rajta. Viszont nem tudom, mennyire van igénye az embereknek erre, ezért a post végén elhelyezett kérdőív kitöltésével segítsétek a munkámat légyszi. :)
Az alábbi rovatok vannak tervbe véve:
  • Könyv a könyvben: Rengeteg könyves utalással találkozok a könyvekben, hogy a főhős épp mit olvas, ki milyen könyvet vett, miről tanul az iskolában. Ezeket fel szoktam jegyezni, és úgy gondoltam, ha titeket is érdekelne, milyen könyveket olvasnak kedvenc szereplőitek, biztos szívesen fogadnátok a rovatot.

  • Fangirl Weekly: Rengeteget "szörfölök" tumblrön és Weheartit-on, és a gépem memóriája már megtelt a könyvekkel kapcsolatos képekkel. Ezekből a képekből hoznék el nektek minden héten párat, mindig egy adott témával kapcsolatban, a Fangirl Weekly keretein belül.

  • In my mailbox: Egyre nagyobb ismertségre tesz szert a blog, így egyre több kiadótól kapok recenziós könyveket. Az in my mailboxban megmutatnám, milyen könyvek érkeztek hozzám frissen a nyomdából, illetve milyen könyveket cserélgettem, vettem, kaptam.

  • Reading with the stars: Sok fotó van a neten olyan sztárokról/színészekről/celebekről, akik olvasnak éppen. Ilyenkor kis elégedettséggel tölt el, ha számomra ismerős könyvet olvasnak. Egy-egy bejegyzésben egy könyvvel foglalkoznék, és az azt olvasó sztárok fotóival. :)

  • Tetszett? Akkor ez is fog...: Minden cikkben egy vagy több könyv alapján ajánlok olyan könyveket, amik biztos tetszeni fognak, ha az adott könyv tetszett. :)

  • Bookshelf Bingo: Bizonyára ti is találkoztatok már olyan fotókkal, ahol lefotóztak egy könyvespolcot. Ebben a rovatban 1-1 ilyen képet tennék be, és megnézném, hogy az adott külföldi olvasó polcáról én hány könyvet olvastam. Nem sok értelme van, viszont vicces szerintem. :)
Egyelőre ennyi ötlet jut eszembe, viszont várom a ti javaslataitokat! :)



Melyik rovat érdekelne leginkább? Ha van más javaslatod, várom kommentben vagy emailben :)
Fangirl Weekly
Reading with the stars
In my mailbox
Könyv a könyvben
Bookshelf Bingo
Tetszett? Akkor ez is fog...
Poll Maker

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése