Showcase Sunday #143 - MyTBR

Ezen a héten nem szereztem be semmit, így megmutatom nektek, milyen könyveket tervezek elolvasni a közeljövőben. :)


Gerald Durrell: A legszebb kutyatörténetek | Nagyon olcsón, talán valami 160 forintért vettem az antikvarium.hu-n, és mivel imádom a kutyákat, alig várom, hogy olvashassam

Tracy Bloom: No-one ever has sex on a tuesday | Ezt a könyvet 100 forintért vettem egy turkálóban, mert egyből megtetszett a története, kíváncsi vagyok, jó lesz-e.

F. Scott Fitzgerald: The beautiful and the Damned | Akció keretei között rendeltem a bookdepóról, de mindig tologattam az elolvasását, mert a legutóbbi tapasztalataim nem túl jók Fitzgeralddal.

Lev Grossman: A varázslók - Naomi Novik: Rengeteg | A Mini Könyvklub 7. júniusi és júliusi olvasmányai

Marie Aude Murail: Tartós hullám | A Blogturné Klub nyereményjátékán nyertem, nagyon kíváncsi vagyok rá

Ransom Riggs: A különlegesek regéi | Nagyon szerettem a Vándorsólyom kisasszony sorozatot, kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd a kiegészítő kötet

David Levithan: Are we there yet? | Imádom Levithant, ezer éve várólistás ez a könyv, hátha nyáron sikerül elolvasni

Emma Sayle: A maszk mögött | Ez is régóta várólistás, szeretem az ilyen történeteket

Sophie Kinsella: Can you keep a secret? | Szintén 100 forintos beszerzés, kíváncsi leszek

Estelle Laure: Tomboló fény | Nem mertem még belekezdeni, félek, hogy csalódás lesz

Lauren DeStefano: Wither | Ezt már olvastam és imádtam magyarul, de megszereztem a folytatást angolul ezért újraolvasom angolul az első részt is.

Jodi Picoult: Szívtől szívig - Gyere haza | Ehhez nem is kell magyarázat. :)

Nick Hornby: A long way down | Cseréltem, érdekesnek tűnik a történet

Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse | Az első kötet nagyon tetszett, kíváncsi vagyok a többire is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése