Rachel Gibson: Csak a baj (Hokisok #5)

Baj ​van! Chelsea Ross színészi pályafutása egy kudarc: a „Csini hulla 1” típusú szerepekben nyújtott briliáns alakítása révén került a legközelebb ahhoz, hogy filmcsillag legyen. De az, hogy otthagyja Hollywoodot, és egy híres jégkorongozó személyi asszisztense lesz, talán élete leghülyébb húzása karrierfronton. Megint baj van! 
Mark Bressler, a sérült szupersztár dicső napjai véget értek. De az egykori élsportoló és fenegyerek ettől még akár civilizáltan is viselkedhetne a mélynövésű, rózsaszín-szőke hajú bombázóval, akit a Seattle Chinooks fogadott fel az ő személyi asszisztensének. Ha Chelsea-nek nem kellene olyan nagyon a pénz, hanyatt-homlok menekülne a világ legnagyobb baromarca elől. Nagy baj van!
Mark minősíthetetlen modorát és borongós kedélyét Chelsea tudja kezelni: problémát csak a férfi bicepsze okoz, meg az a követ is megolvasztó, hiper-szuper teste! Amikor a fenegyerek kezd rámozdulni, Chelsea jól tudja: itt az ideje, hogy kizavarja a büntetőpadra… Bárcsak ellen tudna állni annak, amit Mark forgat a fejében! Amiből csak baj lehet…



Korábban is nézegettem már Rachel Gibson könyveit, de a Hokisok sorozatból nem sikerült még egy könyvet sem elolvasnom. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy nem szeretem a sporttal foglalkozó könyveket, egyszerűen untat a téma, a Harry Potterben is mindig átugortam a kviddicses részeket (botrányos!). Viszont valamiért a Csak a baj borítója és fülszövege nagyon megtetszett nekem, és mivel nagyjából leszűrtem, hogy nem függnek annyira össze a részek, gondoltam belevágok. És most, a könyv elolvasása után ott tartok, hogy pakolom a kívánságlistámra a sorozat összes részét, mert ismét csak egy kedvencet avattam, amiből még több kell.

Képtalálat a következőre: „hockey love tumblr”Kicsit úgy éreztem magam olvasás közben, mintha egy fangirl legnagyobb álma válna valóra a szemeim előtt: hányan kívántuk már azt, egy nagyon jó könyvet olvasva, hogy bárcsak lenne előzmény, vagy egy olyan könyv, amiben jobban megismerhetjük a könyvünk mellékszereplőit? Én biztosan. És valóra vált! Hiszen azzal, hogy a sorozat kvázi közepén vágtam bele az olvasásba, lehetőségem van rá, hogy a mostani tények ismeretében elolvashassam például az ebben a kötetben csak mellékszerepet kapó Ty Savage történetét, hiszen neki is van egy könyve! Szóval ez nagyon jó érzés. Na de beszéljünk inkább magáról a Csak a bajról!

Mark, a regény főszereplője a könyv elején egy mogorva alak, de aztán egyre jobban megismerjük és megszeretjük, aztán nem akarjuk elengedni. Ehhez a morcos férfihoz nagyon jó párosítás Chelsea, aki üde színfolt a színpompás ruháival, óriási álmaival és éles beszólásaival. Őt nagyon megkedveltem, mert mindenre olyan frappáns válasza volt, hogy végignevettem a könyvet, és tetszett, hogy nem tántorítja el az sem, hogy Mark milyen bunkó vele.

A mellékszereplőket is nagyon szerettem, Bo és Jules Chelsea oldaláról sokat dobtak a történeten, imádtam a közös jeleneteiket, Mark csapattagjai, a Chinooks hokisai pedig egytől-egyig imádnivalóak voltak, már amennyire egy csupa izom, tesztoszteronszagú pasifalkát imádnivalónak lehet nevezni. :D Tetszett, hogy milyen lelkesedéssel fogadták Chelsea-t, és a Markkal való barátságuk is. A szereplőgárda üde színfoltja lett számomra a kisfiú, aki Mark nagy csodálójaként szintén hokis karrierre vágyik, aranyosak voltak a közös jeleneteik Markkal és Chelsea-vel.

A cselekmény nekem nagyon nagyon tetszett, gyorsan olvastatta magát és tetszett, ahogy a dolgok alakultak. Engem abszolút meglepetésként ért az erotikus vonal, csak egy sima romcomra számítottam, de nagyon tetszett. Rég olvastam már erotikus regényt, de itt jó volt, hogy nem ez volt a fő szál, nem akartak a torkunkon lenyomni 318 oldalnyi szexjelenetet, csak éppen itt-ott, nagyon fülledten és ízlésesen szőtte bele Gibson a +18-as részleteket a cselekménybe.

Szereplők

Kedvenc idézetek

"A nagy gyűrű még nem jelenti azt, hogy tartós lesz a házasság."

"Istennek megvannak velünk a maga tervei. Úgyhogy a szar dolgok néha nem ok nélkül történnek."

"Sokat szokta törni a fejét, hogy mivel keseríthetné mások életét, vagy ez magától jön? Reflexszerű, mint a légzés?"


INFORMÁCIÓK
Kiadó: Athenaeum
Oldalszám: 318
Megjelenés éve: 2017
Eredeti cím: Nothing but trouble

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés az Athenaeum Kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése