Pastry Booktag

Most ezt a nagyon édes booktaget hoztam nektek. :)


Croissant
Egy népszerű könyv vagy könyvsorozat, amit mindenki szeret (még én is)

Harry Potter *-*

Macaron
Egy könyv, amit nehéz volt elolvasni, de megérte

Harper Lee - Ne bántsátok a feketerigót!

Vol-au-vent
Egy könyv, amitől azt vártam, hogy fantasztikus legyen, aztán pofára estem

E. Lockhart - A hazudósok

Pain au chocolat
Egy könyv, amitől mást vártam, mint amit nyújtott

Robin Cook - Halálos kockázat

Profiterole
Egy könyv vagy könyvsorozat, ami nem elég híres

Árvay Gréta - Elmerülve

Croquembouche
Egy könyv vagy könyvsorozat, ami rettentően komplex

Dan Wells - Partials trilógia

Napoleon
Egy TV sorozat/filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv, amin alapult

Candace Bushnell - Carrie naplója

Empanada
Egy keserédes könyv

John Green - Csillagainkban a hiba

Kolompeh
Egy könyv, ami nem a szülőhazádban játszódik

Jodi Picoult - Tizenkilenc perc

Pate a choux
Egy étel egy könyvből, amit szívesen megkóstolnék

Az éhezők viadalából az aszalt szilvás bárányragu. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése