Holly Smale - A lány, aki távolról tökéletes (Geek Girl #3)


A bestsellerlisták csúcstartója, a díjnyertes GEEK GIRL-sorozat harmadik kötete végre megérkezett! Kattanj rá a lehengerlő humorú stréber-sorozatra!" 
Harriet Manners több tényt ismer, mint az átlag. Tudja, hogy New York a legnépesebb város az Egyesült Államokban. Azt is, hogy a hivatalos mottója a „Még feljebb". Tudja, hogy az amerikaiak 27%-a szerint sosem landolt ember a Holdon. De arról fogalma sincs, milyen a modellek élete a Nagy Almában, és hogy a családja hogyan birkózik 
meg az új, amerikai élettel. Ahogy azt sem tudja, hogyan „válhat branddé" a New York-i modellekhez hasonlóan. De ami a legfontosabb, azt sem, mi a teendő, ha a nagy romantikus gesztusokat nem a pasijától kapja… 
Vajon a stréber lány ezúttal túl messzire megy?

A szupervicces Geek Girls-sorozat új része garantáltan ugyanúgy megnevettet, mint az előző két könyv!


Holly Smale a Geek Girl sorozattal nagyon beletrafált abba, hogy mi kell egy jó sorozathoz: szerethető karakterek, érdekes cselekmény, meglepő fordulatok, humor és egy egyedi hang, amelyen keresztül mindezt közvetíti. Nem titok, hogy a Geek Girl az egyik kedvenc sorozatom, az előző két kötetről is csak áradozni tudtam. És ezt a tradíciót a harmadik rész sem töri meg.

A szereplők még mindig imádni valóak, főleg a Manners család tagjai. Örülök, hogy ebbe a részbe viszont kevesebb jutott Tobyból, Natből, Buntyból és Wilburből, mert szerintem az ő karakterük a 2. rész végére már kicsit ellaposodott.

Az alaphelyzet is nagyon tetszett, vagyis hogy Mannersék New Yorkba költöztek. Érdekes tényeket hozott fel Harriet a várossal kapcsolatban - ezért szeretem ezt a könyvsorozatot, mert mindig vannak benne olyan dolgok, amiket még nem tudtam - mindig lehet valami újat tanulni belőle. Nagyon tetszettek a bonyodalmak is, amik már szokásosak Smale sorozatában, de egyáltalán nem unalmasak! :)

Nem bántam, hogy most egy picit háttérbe szorult a modellkedés-téma is, mert így jobban megfigyelhető volt Harriet személyiségfejlődése és egyénisége. Azt viszont nagyon bánom, hogy a következő rész lesz a sorozat befejező kötete... annyira olvasnám még pár részen keresztül..


Azt hiszem, a Geek Girl tipikusan az a sorozat, ami minden korosztályhoz szól: ifjúsági, mert könnyen megemészthető, pörgős és a szereplőkkel könnyen tudnak azonosulni a tinédzserek, de szerintem az idősebb korosztály is élvezheti, mert rettentő izgalmas és humoros. Mindenkinek szívből ajánlom.

Szereplők

Harriet Manners

Nick Hidaka

Nat

Annabel Manners

Alexa

Kenderall

Kedvenc idézetek

"Életemben először úgy vagyok vele, hogy semmin sem változtatnék. Az észlelhető univerzumunkban 170 billió galaxis létezik, de most nem mozdítanék arrébb semmit bennük. Az életem pont olyan, amilyennek szeretném. 
Egyszerűen minden tökéletes."

"Egy átlagos lány egyébként hatvankét alkalommal mosolyog naponta, szóval statisztikai értelemben tuti, hogy lenyúltam valaki más boldogságát. Minimum minden harmincadik-negyvenedik másodpercben vigyorognom kell."

"Én vagyok a nyugalom és érettség mintaképe. Pont, mint Gandalf. Vagy a Mikulás."


INFORMÁCIÓK
Kiadó: Manó Könyvek
Megjelenés éve: 2015
Oldalszám: 328
Eredeti cím: Picture perfecft
Sorozat: Geek Girl
Sorozat következő kötete: All that glitters

★★★★★★★★★★ (10/10)


A bejegyzés a Manó Könyvek kiadó jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése