Kérdezd a Bloggert! 1.

A blogom féléves születésnapját ünneplő nyereményjátékon való részvétel fejében egy kérdést kellett feltennetek nekem, hogy beindíthassam ezt a rovatot. Szerencsére érkeztek kérdések szép számmal, így ezekből fogok szemezgetni, és két hetente vasárnap mindig válaszolok egy-egy kérdésre. Kérdést a játéktól függetlenül is több, mint szívesen várok, ezért ha szeretnétek segíteni nekem, esetleg érdekel valami titeket, akkor bátran töltsétek ki az ASK ME dobozt a blog jobb sávjában. :)

@Nórci kérdezte:

Ha egy top10-es rangsort kéne állítanod könyvekből, akkor melyek lennének azok, amik kiérdemelnék, hogy bekerüljenek ebbe a rangsorba, mi alapján választanád ki őket?

Mindenképp az alapján választanám ki a könyveket, hogy mekkora hatást gyakoroltak rám, illetve hogy meddig szenvedtem utánuk bizonyos "book hangover"ben, vagyis mennyi ideig voltam transzban és képtelen elkezdeni egy új könyvet. A top10 legeslegkedvencebb könyvem listája az alábbi (sorozatok, trilógiák esetében csak az első kötetet írtam oda.):
  1. Suzanne Collins - Az Éhezők viadala
  2. James Dashner - Az Útvesztő
  3. J. K. Rowling - Harry Potter
  4. Dan Wells - Partials
  5. Kiera Cass - Párválasztó
  6. E. L. James - A Szürke 50 árnyalata
  7. David Benioff - Tolvajok tele
  8. A. O. Esther - Elveszett lelkek
  9. John Green - Csillagainkban a hiba
  10. Jodi Picoult - Tizenkilenc perc
Sajnos egy top10-es lista nekem is csak 10 könyvet tartalmazhat, ezért kimaradt rengeteg olyan könyv, amit imádtam. :(

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése