Wizarding World Book Tag

Képtalálat a következőre: „hogwarts gif tumblr”


Képtalálat a következőre: „hogwarts gif tumblr”
ROXFORT | Egy hely, ahol Harry és barátai rengeteget tanultak a varázslásról, önmagukról és az őket körülvevő világról
Egy könyv, ami fontos leckéket tanított neked

Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon

Képtalálat a következőre: „ministry of magic gif tumblr”
MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM | Teli titkokkal
Egy könyv, amit "eltitkoltak előtted" nagyon sokáig (vagyis egy könyv, amiről csak nemrég szereztél tudomást, pedig már rég megjelent)

Jeff Kinney: Egy ropi naplója. Nem volt titok előttem, de az titok volt, hogy mennyire jó, átlagos gyerekkönyvnek képzeltem.

Képtalálat a következőre: „harry potter burrow gif tumblr”
AZ ODÚ | Otthon, édes otthon, Weasley-ék otthona, de otthont adott már Harrynek és Hermionénak is. Tele van boldogsággal és jó emlékekkel
Egy könyv, amire mindig számíthatsz, hogy mosolyt csal az arcodra

Gaura Ágnes könyvei tipikusan ilyenek. :)

Képtalálat a következőre: „king's cross gif tumblr”
KINGS CROSS | Egy hely, ami utazást és új kezdetet szimbolizál
A kedvenc könyved, amiben a főszereplő kalandos útra indul

J. A. Redmerski: A soha határa. Nagyon tetszett, nem olvastam még ezelőtt utazgatós könyvet.

Képtalálat a következőre: „godric's hollow gif tumblr”
GODRIC'S HOLLOW | Harry szülőfaluja. Habár veszélyekkel teli hely, mégis követnie kell a hangot, ami ide hívja
Egy könyv, amit annál ellenére elolvastál, hogy mennyi rossz értékelés született róla

E. L. James: Fifty shades of Grey. Nem bántam meg.

Képtalálat a következőre: „diagon alley gif tumblr”
ABSZOL ÚT | Vásárolj, amennyit csak bírsz!
Egy könyv, amit annyira szeretsz, hogy akár háromszoros árat is fizetnél érte, hogy megvedd, ha nem lenne még meg

Mivel nagyon spórolós természetem van, biztosan nem fizetnék semmiért sem háromszoros árat. Viszont ha lenne miből, J. K. Rowling: Harry Potter sorozatáért talán adnék annyit.

Képtalálat a következőre: „king's cross gif tumblr”
9 ÉS 3/4-IK VÁGÁNY | Utazzunk!
Egy könyv, ami azonnal beszippantott a világába

Szerencsére engem könnyű beszippantani, nagyon bele tudom magam élni egy történetbe, de talán A. O. Esther Összetört Glóriák sorozata volt az egyik olyan, aminél a leginkább a könyv lapjai között éltem, amíg olvastam a történetet

Képtalálat a következőre: „hogsmeade gif tumblr”
ROXMORTS | Harry, Ron és Hermione rengeteg kalandjának helyszíne
Egy könyv, ami egy kalandozó baráti társaság vagy csapat történetét meséli el

Nagyon tetszett Mindy McGinnis: Egyetlen kortyot sem című könyvében a szereplőkből verbuválódott csapat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése