"Te sokkal több vagy, mint a tested, az alakod, a ruhád, vagy a melltartóméreted." - interjú Jasinda Wilderrel, a Big Girls sorozat írónőjével

Képtalálat a következőre: „jasinda wilder”
Jasinda Wilder rengeteg, különböző műfajú könyvet írt már, kis hazánkban a Könyvmolyképző gondozásában megjelent Falling Into You - Zuhanok beléd és Falling Into Us - Zuhanunk egymásba című könyveiről ismerhetitek. Én ezeket nem olvastam, viszont a Big Girls sorozatot igen, amiben egy túlsúlyos lány narrációjában olvashatunk szerelemről, szexről, útkeresésről. Jasindával készítettem egy interjút, amiben a könyvei mellett bátorítást is ad az olyan lányoknak, akik a súlyuk vagy a külsejük miatt aggódnak.

Jellemezd magad öt szóval!

Fitt, szenvedélyes, varázslatos, vicces, rajongóimádó (na jó, ez talán kicsit túlzás, de tényleg imádom a rajongóimat!)

Mesélj magadról egy kicsit!

Éneket, színjátszást és táncot tanítottam valaha, és ezeket még mindig imádom csinálni, habár már nincs annyi lehetőségem rájuk, mint szeretném - a férjemmel közösen egy farmot üzemeltetünk, ahol lovakat, csirkéket, kacsákat, pulykákat, disznókat és kecskéket tartunk, valamit borszőlőt termesztünk. Egyébként pedig egy telhetetlen író vagyok.

Mi inspirálta a Big Girls sorozatot?

Őszintén, akkoriban olvastam egy nagyon népszerű erotikus-romantikus könyvsorozatot, amit nagyon élveztem. De úgy éreztem, nem tudom beleélni magam igazán, nem tudok együtt érezni a főhősnővel, ami nem a könyv hibája, inkább... csak annyi, hogy észrevettem, hogy minden főhősnő beilleszthető egy meghatározott méretű és alakú sémába. Én pedig nem vagyok ilyen. Szóval így született meg a Big Girls sorozat, mert olyan történetet akartam írni, amiben a főhősnővel együtt tudok érezni, mert tudtam, hogy ha én együtt tudok érezni vele, sok más nő is képes lesz rá.

Kapcsolódó kép


Szerinted vannak olyan férfiak, akiknek nem a tökéletes alakú bombázók tetszenek, hanem a telt lányok?

ABSZOLÚT! Szerintem nagyon valószerűtlen és hamis elvárás a férfiak felé, hogy csak a vékony szupermodelleket tartsák vonzónak - hiszen ez nem igaz. Szerintem több férfinak jönnek be a teltebb lányok, mint gondolnánk.

Mit tanácsolnál egy olyan lánynak, akinek nem tökéletes a külseje, és emiatt fél, hogy nem fog rátalálni a szerelem?

SZERESD ÖNMAGAD. Nem úgy értem, hogy fogadd el az olyan dolgokat, amiken amúgy tudnál változtatni, vagy tudd be, hogy úgysem tudsz változtatni rajtuk. Te sokkal több vagy, mint a tested, az alakod, a ruhád, vagy a melltartóméreted. Van eszed, szíved és lelked, és ezek sokkal értékesebbek, vonzóbbak és szeretreméltóbbak, mint a külsőségek; és ugyanez igaz a potenciális partneredre is. Igazból nem számít, hogy néz ki valaki, csak az számít, hogyan bánik veled. Ahogy Maya Angelou mondta: "A nap végén az emberek nem arra fognak emlékezni, hogy mit mondtál vagy tettél, hanem arra, hogy milyen érzéseket váltottál ki belőlük." Szeresd önmagad. Bánj jól önmagaddal. Bízz önmagadban, tiszteld önmagad és nagyon, nagyon szeresd önmagad. Sokkal többet érsz annál, hogy kevesebbel beérd, mint amit érdemelsz, csak mert félsz, hogy senki nem fog szeretni, mert "nagy lány" vagy. Sokkal, SOKKAL több vagy, mint egy ostoba címke.

Miért lettek a sorozat kötetei ilyen rövidek?

Amikor megírtam őket, az volt a divat, hogy rövid kötetekből álljon egy könyvsorozat.

Annyi különböző stílusú könyvet írtál. Melyik a kedvenced?

LOL, most komolyan? Ez olyan, mintha azt kérnéd, hogy válasszak, melyik a kedvenc gyermekem! Habár mindig is különleges hely lesz a szívemben a Wounded and Captured-nek, a The Falling sorozatnak és a Yours-nak.

Dolgozol most valamin?

Uh, hát hogyne! Mindig dolgozok valamin. Éppen a végső fázisban tartok egy új sorozat első kötetének írásában. Nem mondhatok többet róla, csak annyit, hogy merőben más lesz, mint a többi könyvem.

Ha film készülne a Big Girls sorozatból, mely színésznőt látnád szívesen, amint megtestesíti Annát?

Ó Egek, ez egy nehéz kérdés. Ashley Graham-et, ha színésznő lenne. De ha én lennék a casting felelőse, olyan színésznőt választanék, aki még nem annyira ismert, és valami híresebb színészt választanék Jeff és Chase eljátszására, mint például Chris Evans-t Jeffnek és Henry Cavill-t Chase-nek. De most csak épp ők jutottak eszembe. Nehéz lenne viszont Anna szerepét kiosztani valakinek, mert túlságosan közel áll hozzám.

Végezetül tanácsolnál valamit azoknak a lányoknak, akik olyanok akarnak lenni, mint a szupermodellek, ezért az egészségüket kockáztatják?

Igen. Ne tedd! A sovány nem tökéletes, az EGÉSZSÉGES a tökéletes, a FITT a tökéletes. Koncentrálj az egészségre és hogy jól érezd magad a bőrödben, ne pedig a ruha címkéjén található számra vagy hogy beleilleszkedj a társadalom által szabott sémába, ami nem minden testalkat számára elérhető. Ha aggódsz az egészséged miatt, és szeretnél tényleges, tartós változást elérni, amit csak életmódváltással lehet, ajánlanám az önéletrajzi ihletésű könyveimet, a Big Girls Do It Running-ot és a Big Girls Do It Stronger-t.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése