Ti kérdeztétek book tag #1

Sziasztok! :) A nyereményjátéknak köszönhetően rengeteg kérdést küldtetek nekem, köszönöm nektek! Úgy döntöttem, ezekből csinálok egy book taget, íme. :)


Merci kérdezte:
Melyik az a könyves páros, akiket nem hoztál volna össze? Miért pont őket nem?

Nem nagyon jut eszembe ilyen, általában nem jegyezem meg az ilyeneket olvasáskor, csak maximum morgok magamban egy kicsit, de szerintem például David és Amy nem igazán illenek össze Szaszkó Gabriella: Maradj velem című könyvében, hiszen elég bonyolult a kapcsolat háttere David bátyja miatt.

Flóra kérdezte:
Mennyire nehéz folytonosan vezetned a blogot?

Egyáltalán nem érzem nehéznek, habár kívülről talán annak tűnhet. Az eleje nehéz volt, amíg felépítettem a rendszert, amit használok (erről később szeretnék részletesebben beszélni egy On My Mind bejegyzés keretei között, mert sokakat érdekel ez a téma, így itt nem fejteném ki, hogy működik), azóta igazából ha úgy tetszik, napi szinten semmi dolgom nincs vele, csak amikor úgy tartja kedvem. :)

Eszter kérdezte:
Mi a kedvenc könyved?

Nagyon sok kedvencem van, a könyvsorozatok közül abszolút kedvenc a Harry Potter, egykötetes könyvek közül pedig jelenleg Benyák Zoltán: A nagy illúzió és Tommy Wallach: Kösz, hogy...

Hanna kérdezte:
Miért kezdtél el blogolni?

Régebben is vezettem blogokat, fotós blogot, személyeset, így mikor elkezdtem olvasni, valahogy magától értetődő volt. :)

Dorina kérdezte:
Ki a kedvenc karaktered?

Ebből is rengeteg van. :) Férfiak közül egyértelműen Sirius Black, ő a nagy szerelmem mióta először olvastam róla, nők közül pedig nagyon szeretem Sophielt A. O. Esther: Összetört Glóriák sorozatából.

Viktória kérdezte:
Melyik az az általad olvasott könyv, amit nem ismernek sokan, mégis te imádod? 

Nagyon sokszor találkozok olyan könyvekkel, amik iszonyatosan nagy hatással vannak rám, aztán mikor megnézem a molyos adatlapjukat, szinte még senki nem olvasta őket, és ilyenkor elcsodálkozom, hogy ez mégis hogy lehetséges. Remélem ezen kicsit segítek azzal, hogy írok róluk, és így hátha több ember kezébe kerül az adott könyv. Egyértelműen ilyen például Paula Daly: Milyen anya az ilyen? című könyve.

Petik Gáborné kérdezte:
Ott leszel nyáron a könyvhéten?

A budapesti rendezvényen sajnos biztosan nem leszek ott, mennék én szívesen, meg lenne is hol aludnom, mivel a bátyám Pesten lakik, de most fontosabb dolgokra spórolok, így szeptember óta könyvet sem vettem, csak könyvutalványból. Viszont itt nálunk Debrecenben is lesz Könyvhét, így oda biztosan ellátogatok, hiszen a nyíregyházi Könyvhéten kívül még nem voltam ilyen rendezvényen.

Penelope kérdezte:
Melyik az a könyv amelyik rendkívüli módon megérintett?

Legutóbb talán Monica Hesse: A kék kabátos lány című könyve, de amit éppen olvasok, Tommy Wallach: Akkor felnéztünk is nagyon szívhez szóló és megdöbbentő.

Petra kérdezte:
Melyik könyv volt rád leginkább hatással, ami után másképp viszonyultál a világra vagy az emberekhez?

Általában minden könyv kicsit formál azon, ahogyan viszonyulok éppen az emberekhez, de talán Katherine Applegate: Ivan, az egyetlen című könyve indított el bennem egy olyan haragot, ami miatt szívesen rágyújtottam volna a házat néhány emberre és puszta kézzel téptem volna szét a rácsokat, amik mögött az úgynevezett cirkuszigazgatók tartják az állatokat. Ez a harag egyébként azóta is bennem él, mivel napi szinten tevékenykedek az állatvédelem ügyében, így ez egy jó kis szikrát adott, amit sikerült azóta is megőriznem... persze észszerű keretek közt! :)

Alexandra kérdezte:
Honnan jött a blogod névötlete?

Nem tudom, csak úgy kipattant a fejemből. Nagyon rossz vagyok a névadásban, az állataim elnevezésétől kezdve mindenféle oldalak és blogok elnevezéséig nálam minden hosszú napok agymunkájába telik. :)


Mivel sok kérdés érkezett, kettészedtem őket, és a következő napokban érkezik a tag másik fele. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése