Nem kellett volna... booktag


Ismeritek azt az érzést, amikor tudjátok, hogy valami nem kellett volna, de azért mégis megtörtént? Mint például mikor már van otthon 90 olvasatlan könyved, de te elcsábulsz a Libriben és veszel még hármat. Nem kellett volna, de ez van! :) Ez a booktag is ilyen kérdésekre koncentrálódik, csak éppen az írók ötleteivel kapcsolatban. Forrás




1. Nem kellett volna folytatás

Szerintem elég korrekt lezárása volt a könyvnek. A folytatást még nem olvastam, de szerintem felesleges, főleg tekintve az első könyv "népszerűségét".





2. Nem kellett volna több szemszög

Ez így nem igaz. Kellett a több szemszög, nagyon kellett a történetnek, de nekem kicsit unalmas volt, hogy ugyanazok a párbeszédek, ugyanazok a dolgok voltak leírva kétszer, az ilyeneket sokszor át is ugrottam.




3. Nem kellett volna megváltoztatni a borítót a sorozat közepén

Itt inkább azzal volt problémám, amivel még molyok százainak, hogy a Cinder csak kemény borítósan, a Scarlet pedig csak puha borítósan jött ki, és így szörnyen néznek ki egymás mellett.




4. Nem kellett volna bele szerelmi háromszög

Szerintem ez a sorozat szerelmi háromszög nélkül is tök jó lett volna, az csak elrontotta és nyálassá tette.






5. Nem kellett volna a sorozat részévé tenni

Ennek a kötetnek nem volt sok értelme. Mármint oké, egy kis kiegészítő kötet, 4,5. rész, de fura volt, hogy a benne történtekről nem esett szó sem a 4., sem az 5. részben. Szóval ezért felesleges volt.





6. Nem kellett volna függővéggel lezárni

Csalódtam az írónőben, hogy így zárta le a történetet, ez az egy részlet, ami miatt nem lett kedvenc a könyv.



7. Nem kellett volna csak egy szemszögből megírni

Nem jut eszembe ilyen. :)


8. Nem kellett volna ekkora hype-ot építeni köré

Ha rendszeresen olvassátok a blogomat, akkor már tudjátok is a választ.




9. Nem kellett volna más könyv hasonlójaként hivatkozni rá

Számomra a Holtodiglanhoz való hasonlítás magasra tette a mércét, és elrontotta kicsit az élményt. :(




10. Nem kellett volna időt szánnom rá

Szomorú vagyok, mert nagyon sokat vártam ettől a könyvtől.