Sara Shepard - Deadly (Pretty Little Liars #14)








This will be the last and final installment in the suspenseful Pretty Little Liars series.

A will be revealed, and the outcome might not be so good.

„Some secrets will never stay hidden” -A






Ez volt az eddigi legjobb kötet ebben a sorozatban, egyszerűen i-mád-tam!! Ezek után nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni az utolsó két részből. Hogy miért is volt olyan imádnivaló?

  • Pörögtek az események, egy perc unalmas mozzanat sem volt benne
  • Az írónő most nem fárasztott minket jelentéktelen cselekményszálakkal, csak hogy fent maradjon az az illúzió, hogy mind a négy szereplővel egyszerre történik valami izgalmas
  • Visszatért pár régi szereplő
  • A bekeményített
  • Végre nem az volt, mint minden kötetben: A fenyegetőzik, mégsem történik semmi. Most beváltotta a fenyegetést
  • Az egész cselekmény nagyon durva és izgalmas volt, sokszor csak néztem és tátottam a számat, hogy most mi van? :O :D
  • Végre eltértünk a szokásos "tuti, hogy ő a gyilkos" sémától, amiről az előző értékelésemben beszéltem.
  • Olyan szereplőre terelődött a gyanú, akire nem is gondoltam volna, és hát hú...
Egy szó, mint száz, imádtam ezt a részt, és örülök, hogy Shepardnak sikerült kijönnie a "gödörből". Bár kíváncsi vagyok, mit tartogat a folytatás, mert ennek a résznek a vége olyan lezárás-féle, és a fülszöveg is arra enged következtetni, hogy ezzel akarta lezárni, de gyorsan még írt kettőt. Na majd kiderül. :)

Szereplők

Hanna, Emily, Spencer, Aria

Nick

Jasmine Fuji

Chase

Mike

Kedvenc idézetek

"Losing you guys is way worse than going to prison."

"Do you really want another innocent life on your hands, Spence? Then give up your boy toy. – A"

"Spencer threw back her head and laughed. It felt amazing, suddenly, to have power. If only Spencer knew how to reach Ali now, she'd send an anonymous note of her own: Take that, bitch."

"If the crows on the telephone pole lift off in the next ten seconds, everything will be fine, Emily thought, staring at the wires by the trees. The birds didn't move. More crows joined them, hunched, black smears against the gray sky."

★★★★★★★★★★ (10/10) 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése