Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót



Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá… Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni. Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!


Úgy látom, a Nyírd ki ezt a naplót igazi közönségmegosztó dolog: vannak, akik imádjak, vannak, akik utálják. De mindenképpen beszélnek róla és mindenképpen érdekli az embereket. Talán ebben rejlik a népszerűségének titka. Én már évekkel ezelőtt felfigyeltem rá, amikor külföldön már nagy divat volt, de itt nálunk még csak álom volt. Aztán bombaként robbant a hír, hogy a Maxim Kiadó kiadja, és ezzel elindult a tömeghisztéria. A Nyírd ki ezt a naplót lett az új felnőtt színező. :) De én örülök neki. Végre nem egy káros dolog, amiért az emberek lelkesednek: nem egy újabb agysejtpusztító Való Világ vagy Big Brother, hanem egy kreativitásra ösztönző valami, ami szerintem nagy dolog.

Megfigyeltem, hogy a napló kinyírásának módját illetően is két csoportra oszlik a társaság: vannak, akik szó szerint, a kinyírás öröméért végzik el a feladatokat, húzzák-nyúzzák, tépik, leöntik, felgyújtják, vágják, ragasztják a lapokat - és vannak, akik kicsit kreatív, művészibb oldalról közelítik meg a feladatokat. Én magam az utóbbi csoportba tartozom, de szerintem mindenkinek úgy kellene csinálnia, ahogy szeretné. :) Én személy szerint nem szeretnék egy össze-vissza szaggatott, az ételmaradéktól és foltoktól penészes könyvet látni a polcomon évek múlva, ezért is választottam a kreatívabb, rajzos megoldást.

A feladatok nagyon sokszínűek, vannak olyanok, amik kevésbé tetszettek, és vannak olyanok, amik nagyon. A kedvenc feladataim közé tartoztak az alábbiak:

  • Préselj le faleveleket és egyéb dolgokat!
  • Firkálj vadul, szertelenül, hanyag önfeledtséggel!
  • Írj le egy szót újra és újra!
  • Játszd el, hogy telefonálás közben egy boríték hátára firkálgatsz!
Mivel én inkább a végeredményre, tehát az oldalak díszítésére fókuszáltam, így az olyan lapokkal, ahol valamilyen feladatot (csúsztatás, dobálás) kellett csinálni, nem tudtam mit kezdeni. Így ezekre az oldalakra rajzoltam. :)

Összességében nekem nagyon nagyon kedvenc lett a Nyírd ki ezt a naplót, mert felébresztette a kreativitásomat és nagyon jó szórakozást nyújtott heteken keresztül. Vannak olyan oldalak, amiket imádok, vannak, amik kevésbé tetszenek, de szívesen lapozgatom majd évek múlva is a naplómat mert tudom, hogy beletettem a szívemet-lelkemet. :))

Néhány kedvcsináló kép a Naplómból










Végiglapozós videó



A napló készítésének folyamatát bemutató videóim az alábbi linken érhetők el.


INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Maxim
Megjelenés éve: 2016
Oldalszám: 224
Eredeti cím: Wreck this Journal


★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Maxim Kiadó jóvoltából jöhetett létre

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése