I Love Sping #booktag

I Love Spring Booktag

1. Milyen a tavasz az országodban?
Meleg, napsütéses. :)
2. Melyik az általad legjobban várt tavaszi könyvmegjelenés?
Kiera Cass - Az igazi!!!! Majdnem egy éve várok rá :)
3. Melyik az a könyvborító, amiről a tavasz jut eszedbe?
Rados Virág könyvének borítója az egyik legszebb, amit valaha láttam, főleg magyar viszonylatokban. :)

4. Mit fogsz tavasszal olvasni?
  • Daniel Keyes - Virágot Algernonnak
  • A. O. Esther - A Mennyország Kulcsa
  • James Swallow - Deus Ex
  • Peter Grimsdale - Battlefield 3 / Battlefield 4
  • Veronica Roth - A Lázadó / A Hűséges
  • Jeffrey Eugendes - Öngyilkos szüzek 
5. Melyik az a könyvborító, amin rajta van a Nap?


Még soha az életben nem hallottam erről a könyvről, csak úgy random akadtam rá, ahogy kerestem a napocskás borítót. :)

6. Melyek a kedvenc tavaszi olvasmányaid?
Amit a bejegyzés pillanatáig olvastam az eddigi tavaszi hónapokban: James Dashner - Az Útvesztő, A. O. Esther - Az Életfa, Gillian Flynn - Holtodiglan. :)
7. Egy könyv, aminek a borítóján sokféle szín van
8. Kit taggelsz be?
Bárkit, aki szeretné megcsinálni. Csak jelöljétek meg, hogy tőlem van. :)

Forrás: Katytastic 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése