On My Mind - Könyvsorozataim #1 - Amiket folytatok / folytatni fogok


Réta, a HaBár, a könyves kocsma bloggere írt egy bejegyzést azokról a sorozatokról, amiket olvas/olvasott, és ez engem is inspirált arra, hogy én is előrukkoljak egy ilyen bejegyzéssel. Réta bejegyzését itt tudjátok elolvasni: [link] Három bejegyzést tervezek: amiket folytatok, amiket nem folytatok, és amiket el akarok kezdeni. Ez az első rész, vagyis azok a sorozatok, amiket folytatni fogok, csak legyen időm rá / várom a folytatás megjelenését. Csak azokat a borítókat tüntettem fel, amiket olvastam már.


A. M. Aranth: Holdárnyék

 

Nagyon belopta a szívembe magát ez a sorozat, alig várom már a folytatást.

A. O. Esther: Összetört Glóriák

Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák” Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák” Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák” Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák” Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák” Képtalálat a következőre: „a. o. esther összetört glóriák”

Ez a könyvsorozat az egyik kedvencem, nagyon kíváncsi vagyok már a folytatásra.

Amy Ewing: The Jewel-trilógia


Még csak az első részt olvastam, de már tervben van a második könyv beszerzése is.

Becca Prior: A tanítvány

  

Louis és Harry története még nem One Direction rajongóként is nagyon megérintett, alig várom, mi történik a következő részben.

Benjamin Alire Sáenz: Aristotle ​és Dante a világmindenség titkainak nyomában


Nincs még semmi infó a következő rész magyar megjelenéséről, de én várom rendületlenül.

C. C. Hunter: Alkonyvölgy-tábor


Erről sincs semmi hír, csak annyi, hogy nem tudják, kiadják-e. Hát, köszönjük Könyvmolyképző, hogy Daemon Blacket nyomatjátok orrba-szájba, ha kell, ha nem, a minőségi sorozatokat meg felkapjátok és nem folytatjátok...

Cecelia Ahern: A vétkes


Már érkezik a folytatás, alig várom!

Chuck Wendig: Miriam Black

 

Ha ma jelenne meg a folytatás, már késő lenne...

E. L. James: Grey


Imádom ezt a sorozatot, úgy tudom, jön még több kötet, hát én epekedve várom!

Gaura Ágnes: Borbíró Borbála


Sajnos nincs bent a könyvtárunkban több rész, de valahogy akkor is megszerzem és elolvasom őket.

Guillermo del Toro - Chuck Hogan: A kór


A filmsorozat nagy kedvencem, most kezdődött az új évad, így illene folytatni a sorozatot is. Csak ne lenne olyan, mint egy féltégla...

Holly Smale: Geek Girl

  

A Manó Könyvek kiadóval való "bajuszakasztásom" miatt még nem olvastam el az új részt, de akkor is elolvasom. Egyszer.

Ira Levin: Rosemary Gyermeke


Sok rosszat hallani a folytatásról, de nekem válaszokra van szükségem.

Isaac Marion: Warm Bodies


Nem igazán emlékszem az előző részre, de nosztalgiából folytatnám a sorozatot.

Jeff Kinney: Diary of a Wimpy Kid

Képtalálat a következőre: „diary of a wimpy kid”

A DIY bookon és a Movie Diaryn kívül mindet olvastam, és már tűkön ülök a folytatásért.

Jojo Moyes: Me before You

 

Nem tudom, tényleg lesz-e folytatás, vagy sem, de én imádnám.

Joss Stirling: Struck


Nem hinném, hogy kiadják a folytatást, de lehet angolul belevágok.

Julia Lewis Thomson: Többek által


A folytatás már a küszöbön áll, és nem lehetnék izgatottabb!

Julianna Baggott: Tiszták

 

Nem jelenik meg magyarul több rész. Az első megvan magyarul, a második angolul, a harmadik beszerzés alatt. :)

Kathryn Taylor: A szerelem színei

 

Valószínűleg nem jelenik meg magyarul, ha valahol megtalálom angolul, folytatom.

Kathy Reichs: Virals

 

A kedvenc könyvsorozatom. Nem tudom, mikor jelenik meg az új rész, lehet addig nem tudok várni és belekezdek angolul. A 4. rész már megvan angolul :)

Kimberly Derting: Az Eskü



Angolul belekezdtem a második részbe, de nem tudtam követni, ezért újrakezdem majd angolul az egész sorozatot.

Lauren DeStefano: Vegyészkert-trilógia

 

Beszereztem angolul az első két részt, így újrakezdem majd.

Madeleine Roux: Asylum



Már nálam van a második rész, hamarosan nekiállok.

Maria V. Snyder: Study



Nem tudom, mikor jelenik meg a következő rész, de nagyon várom.

Marissa Meyer: Holdbéli krónikák

 

Újrakezdem angolul. Egyszer.

Mindy McGinnis: Egyetlen kortyot sem



A folytatás nem fog megjelenni, de angolul folytatni akarom.

Robert Galbraith: Cormoran Strike

 

Igyekszem beszerezni a következő részt. :)

Shannon Messenger: Égszakadás



Nem látok sok esélyt a magyar kiadásra, ezért valószínűleg angolul.

Tiboru: Konteó

 

A harmadik rész már vár rám. ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése