Harry Potter Would You Rather? | 8. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)


Inkább ennél túl sok orrvérzés ostyát vagy rókázó rágcsát úgy, hogy nincs gyógymód?

áááá :D Inkább akkor az orrvérzés.


Inkább dolgoznál a Varázslény-Felügyeleti Főosztályon, vagy a Varázsbűn-üldözési főosztályon?

Varázsbűn-üldözés.



Inkább vennél részt nézőként a Kviddics világkupán vagy a Trimágus Tusán?

Mindig ez a kviddics!! :D Természetesen a Trimágus Tusán.



Inkább lennél képes használni az Accio varázsigét, hogy bármilyen tárgyat magadhoz idézhess, amire szükséged van vagy hoppanálni?

Hoppanálni.




Inkább körbenéznél a Gringottsban vagy megkaphatnál bármit, amit szeretnél Weasley-ék boltjából?

Weasley-ék boltját választanám.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése