Nyírd ki ezt a naplót! #6 - #10

Mint ígértem, most már csak pénteken lesz blogbejegyzés a Naplóról, viszont YouTube-on minden hétköznap van új videó. :) Ezen a héten az alábbi oldalak készültek el:

Készíts papírláncot!


Ehhez nincs különösebb hozzáfűznivalóm, nem így szerettem volna, de mikor már összetűztem az összeset, akkor jöttem rá, hogy nem kellett volna. Na mindegy, ez lett belőle. :D

Rajzold körül a zsebedben lévő dolgokat!


Ebben a videóban sajnos nem látszik sok minden, de azóta már átköltöztem egy új világos, videózós helyre, ahol a jövőhét közepétől felkerülő videók már elkészültek. :) A hely pedig, tádáám:


Ezt az oldalt borítsd be kizárólag irodaszerekkel!


Ennek az oldalnak az elkészítését nagyon élveztem, és elégedett is vagyok vele. A borítékba került egy másik feladat megoldása, a titkos üzenet is. :)

Rajzold körbe a saját kezedet!


Csak a videó szerkesztésekor vettem észre, hogy elszámoltam magam, de szerencsére annyira nem feltűnő. :)

Préselj le faleveleket és egyéb dolgokat!


Ez a feladat is nagyon tetszett, viszont még a nagy eső előtt mentem ki faleveleket bogarászni és mikor már esett, akkor láttam, hogy nem fér bele a nagy eperfa-levél a könyvbe, de hát minden csurom víz volt, így improvizáltam. :) A leragasztása elég hólyagos lett, de most préselem a naplót, hogy kiküszöböljem ezt a hibát. ^^
Ez a videó már az új helyen készült, de még mindig este, szóval még nem az igazi. De most már igyekszem nappali fénynél videózni. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése