Mit érdemes megvennem? #2 - Alexandra Hőségakció

Sziasztok! Mivel most nyáron tombolnak a jobbnál jobb akciók, és épp most rendelek könyveket, ezért úgy gondoltam, összedobok egy gyors bejegyzést azokról a könyvekről, amik most nagyon kedvező árúak és szerintem érdemes rájuk beruházni. Az első ilyen bejegyzés témája a Líra Hőségakciója. :) A posztokat két részre fogom osztani: először olyan könyveket ajánlok megvételre, amiket én olvastam, szerettem, szóval nyugodt szívvel ajánlom őket. Ezekhez belinkelem majd a bejegyzéseimet a könyvekről, hogy elolvashassátok a véleményemet róluk, hátha ez segít a döntésben. A másikban pedig olyanokat, amiket még nem olvastam, de felkeltették az érdeklődésemet.


Olvastam és megéri rá beruházni


Még nem olvastam, de egy próbát megér

Ez csak három a rengeteg National Geographic útikönyv közül, amelyeket 230 forintokért dobálnak az emberek után. Szerintem ha valakinek tervben van valamelyik az úticélok közül, mindenképpen megéri beruházni rá.

Rengeteg kötelező olvasmány is kapható, nevetséges 2-300 forintos áron :)

Ezt a tavaly előtti akcióban vettem, akkor is 300 forint volt, érdekes a fülszövege, de még sajnos nem jutottam el addig, hogy el is olvassam.

Csak 495 forint :) Agatha Christie-től már olvastam a Három vak egeret, de sokan azt mondják, a Tíz kicsi néger az egyik legjobb könyve, szóval ezt mindenképp megrendelem.

Már évek óta szemezek ezzel a könyvvel, és lehet, hogy idén meg is szerzem, 510 forintért.

600 Ft

Ez a könyv is már a polcomon csücsül, beszereztem, miután elolvastam a Drága Tess!-t, de még nem olvastam. Csak 700 Ft :)

895 Ft

900 Ft


900 forint darabja, és a magyartanárom írta :)

Az akció teljes kínálatát itt találjátok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése