Gyereksarok 6. - Eduard Uszpenszkij - Krokodil klub



Nagyon fontos, hogy a gyerekek sokat olvassanak, akár maguktól, 
akár a szüleikkel. Mivel én is épphogy csak elhagytam a gyermekkort, így a régi nagy kedvenceimet és a klasszikusokat ajánlanám a gyerkőcöknek, és azokat a könyveket, amiket mostanában olvastam a könyvtár gyermekkönyvtári részéből.




Fülszöveg: „Fiatal krokodil, csupán ötvenéves, barátokat keres. Nagylepény utca 15. I. épület. Kérem három és félszer csöngetni.” Alig jelent meg a hirdetés a házak falain máris nagy feltűnést keltett. Először egy méltatlankodó kislány jelentkezett, s kifogásolta a szöveget, de kiderült, hogy a krokodilok nagyon sokáig élnek, s így az ötéves krokodil valóban fiatal. Ezzel már el is kezdődött a történet…"

Egyszerűen imádom ezt a könyvet! Még az apukám kapta a nagymamámtól egy kirándulás alkalmával, jó 30 évvel ezelőtt, de még mindig, akárhányszor meglátom, vagy elolvasom, mindig mosolyt csal az arcomra. Egyszerűen annyira vicces és izgalmas.. :)

2 megjegyzés:

  1. hello, esetleg nem tudod, hogy hogy lehetne hozzájutni a könyvhöz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sajnos fogalmam sincs, én a nagymamámtól örököltem, esetleg nézd meg vaterán, antikvarium.hu-n, molyon.

      Törlés