Ugrás a fő tartalomra

Asszociációs kihívás #2

FairyDust blogján, a Missreads-en elindult februárban egy új rovat, amibe én is becsatlakoztam, ez az Asszociációs kihívás, aminek keretei közt a Missreaders bloggere által megadott gif-ekhez rendelünk könyveket, olvasásélményeket. :)


Zakály Viktória Szívritmuszavar című könyve illik számomra ehhez a gifhez, hiszen egyszer már elkezdtem olvasni, tudtam, hogy akkor is utáltam, de azért nekikezdtem még egyszer, és csodálkoztam, hogy hűha ez de rossz... :D

Kb. így voltam én is, amikor még Suzanne Collins: A kiválasztott című könyv olvasása előtt nézelődtem Tumblr-ön, és megláttam egy óriási spoilert a könyvből.

David Levithan: Boy meets boy című könyvét nagyon sokáig olvastam, de egyszerűen inkább csak megszokásból, szinte semmi nem történt a könyvben, olyan meh érzésem volt végig.

tiboru: Konteó 1. című könyvénél éreztem így, amikor késő este olvastam egy nagyon félelmetes, valós gyilkosság részleteit a könyvben, és utána egész éjjel rémálmaim voltak.

Dawn French: A tiny bit marvellous című könyvében az egyik főszereplőt, Dorát szívesen lehajítottam volna egy szikláról.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Harry Potter Hét #7 nap - Fangirling

A Harry Potter hét azért jött létre, mert szerintem soha nem elég Rowling csodálatos világából. Ez lesz az első Harry Potter hét, ami teljes egészében, csak és kizárólag az első kötetet és filmet, a Harry Potter és a Bölcsek Kövét tárgyalja. Mivel most olvastam újra a könyvet, gondoltam, hogy jó lenne egy pár extrát összegyűjteni. Nem biztos, hogy mindenkinek fogok tudni újat mondani, de akik nem tudnak angolul, azoknak biztosan. :) Remélem, tetszeni fog!

A Harry Potter hét augusztus 11-én kezdődik, és pontosan egy hétig fog tartani, tehát 17-én fejeződik be. 

Eljött a Harry Potter Hét utolsó napja, ami szomorú, mert tényleg élveztem ezeknek a cikkeknek az összegyűjtését. De még nincs vége, úgyhogy ne szomorkodjunk. :) Az utolsó napra egy kis különlegességet tartogattam. A bejegyzés egy kicsit (nagyon!) hosszúra sikeredett a sok kép miatt, szóval elnézést kérek. :) Ma a kedvenc Harry Potteres képeimet hozom el nektek. :)
~

Talán szívtelennek tűnök. Mert a szívem meghalt vele.

A pasim: Én v…

Keddi Top10 #173 - Filmek, amikből bárcsak lenne könyv

Filmek, amikből bárcsak lenne könyv
Lopott időHarper-szigetElcserélt lányokHogyan ússzunk meg egy gyilkosságot?RejtjelekDirty Dancing 2.AntisocialSzületett feleségekEye CandyTizenhárom

Showcase Sunday #124

Cseréltem