On My Mind #9 | Írók, akiktől a legtöbb könyvet olvastam

Mindig érdekesnek tartom figyelni, hogy melyik írótól hány könyvet olvastam már el. Miért? Mert ilyenkor elgondolkozok, hogy miért is olvastam tőlük ennyi könyvet, és hogy melyik a kedvenc könyvem tőlük. De az is érdekes egyébként, mikor egy író könyvei közül az egyiket imádod, a másikat pedig gyűlölöd. Most ezen elmélkedtem, és megmutatom nektek, kik a top írók, akiktől a legtöbb könyvet olvastam. Az olyanok is helyet kaphatnának itt, akiktől egy sorozatot olvastam, de akkor már túl sok lenne, és nem lenne összehasonlítási alap, ezért csak olyan írókat vettem számba, akiktől legalább 2 külön történetet olvastam


Sara Shepard | 20 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Ali's Pretty Little Lies
  • Pretty Little Liars
  • Flawless
  • Perfect
  • Unbelievable
  • Pretty Little Secrets
  • Wicked
  • Killer
  • Heartless
  • Wanted
  • Twisted
  • Ruthless
  • Stunning
  • Burned
  • Crushed
  • Deadly
  • Toxic
  • Vicious
  • The Heiresses
  • The Lying Game
A kedvenc könyvem tőle: Deadly
Amelyik a legkevésbé tetszett: The Heiresses
Amelyiket többször is olvastam: -


David Levithan | 13 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Nap nap után
  • Egy másik nap
  • Will&Will
  • Dash és Lily - kihívások könyve
  • Nick és Norah végtelen éjszakája
  • The lover's dictionary
  • Every you, every me
  • Boy meets Boy
  • Dash és Lily 12 napja
  • How they met
  • The realm of possibility
  • Six earlier days
  • Ajándékba adlak
A kedvenc könyvem tőle: Nap nap után
Amelyik a legkevésbé tetszett: The lover's dictionary
Amelyiket többször is olvastam: -


Jodi Picoult | 11 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Csodalány
  • Egyszerű igazság
  • Elrabolt az apám
  • Sorok között
  • Sorsfordítók
  • Találj rám!
  • Tizenkilenc perc
  • Where there's smoke
  • Törékeny
  • Házirend
A kedvenc könyvem tőle: Törékeny
Amelyik a legkevésbé tetszett: Találj rám!
Amelyiket többször is olvastam: Tizenkilenc perc




J. K. Rowling | 11 könyv

Ezeket olvastam tőle: 

  • Harry Potter és a bölcsek köve
  • Harry Potter és a titkok kamrája
  • Harry Potter és az azkabani fogoly
  • Harry Potter és a tűz serlege
  • Harry Potter és a főnix rendje
  • Harry Potter és a félvér herceg
  • Harry Potter és a halál ereklyéi
  • Bogar bárd meséi
  • Kakukkszó
  • Selyemhernyó
  • Harry Potter és az elátkozott gyermek
A kedvenc könyvem tőle: Harry Potter és a Tűz serlege
Amelyik a legkevésbé tetszett: Bogar bárd meséi
Amelyiket többször is olvastam: A Harry Potter sorozatot kétszer angolul, egyszer magyarul, a Bölcsek kövét viszont 4-szer magyarul, kétszer angolul. A Harry Potter és az Elátkozott gyermeket egyszer angolul, egyszer magyarul.




A. O. Esther | 10 könyv
Ezeket olvastam tőle: 

  • Elveszett lelkek
  • Hívogat a fény
  • Az Életfa
  • A mennyország kulcsa
  • Kristályfény
  • Megbocsátás
  • Gombnyomásra 1.
  • Gombnyomásra 2.
  • Gombnyomásra 3.
  • Frigg Rokkája I.
A kedvenc könyvem tőle: Az Életfa
Amelyik a legkevésbé tetszett: Ilyen nincs, mindet egyformán imádtam.
Amelyiket többször is olvastam: -


Cecelia Ahern | 8 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • A szerelem kézikönyve
  • Amikor megismertelek
  • Bennem élsz
  • Lány a tükörben
  • Love Rosie
  • Ui.: Szeretlek
  • A vétkes
  • The book of tomorrow
A kedvenc könyvem tőle: Love, Rosie
Amelyik a legkevésbé tetszett: The book of tomorrow
Amelyiket többször is olvastam: -




Dan Wells | 8 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Részben ember
  • Töredékek
  • Romok
  • Nem vagyok sorozatgyilkos
  • Szörnyeteg úr
  • Nem akarlak megölni
  • Csak a holttesteden át
  • Az ördög egyetlen barátja
A kedvenc könyvem tőle: Romok
Amelyik a legkevésbé tetszett: Szörnyeteg úr
Amelyiket többször is olvastam: -



F. Scott Fitzgerald | 7 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • A nagy Gatsby
  • Az éj szelíd trónján
  • Azok a szomorú fiatalok
  • The curious case of Benjamin Button
  • Szerelem az éjszakában
  • Az utolsó cézár
A kedvenc könyvem tőle: A nagy Gatsby
Amelyik a legkevésbé tetszett: Szerelem az éjszakában
Amelyiket többször is olvastam: A nagy Gatsbyt kétszer (egyszer angolul, egyszer magyarul), Az éj szelíd trónján-t kétszer magyarul.




John Green | 6 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Csillagainkban a hiba
  • Alaska nyomában
  • Katherine a köbön
  • Papírvárosok
  • Will&Will
  • Hull a hó
A kedvenc könyvem tőle: Csillagainkban a hiba
Amelyik a legkevésbé tetszett: Katherine a köbön
Amelyiket többször is olvastam: A Csillagainkban a hibát kétszer magyarul





A. M. Aranth | 4 könyv

Ezeket olvastam tőle: 

  • Cleadur
  • Acorenu
  • Oculus
  • A liliom kora
A kedvenc könyvem tőle: Oculus
Amelyik a legkevésbé tetszett: A liliom kora, de csak mert a rövidebb könyvekbe nehezebben élem bele magamat
Amelyiket többször is olvastam: -







Kathy Reichs | 4 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Végzetes utazás
  • Csupasz csontok
  • Hétfő csont nélkül
  • Fertőzöttek
  • Kincsvadászok
A kedvenc könyvem tőle: Kincsvadászok
Amelyik a legkevésbé tetszett: Végzetes utazás
Amelyiket többször is olvastam: -




Becca Prior | 4 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Tanítvány 1.
  • Tanítvány 2.
  • Tanítvány 3.
  • Stockholm-szindróma
A kedvenc könyvem tőle: Tanítvány 3.
Amelyik a legkevésbé tetszett: Stockholm-szindróma
Amelyiket többször is olvastam: -







Daniel Keyes | 4 könyv

Ezeket olvastam tőle:

  • Az ötödik Sally
  • Virágot Algernonnak
  • Jóslatok az őrültek házából
  • Szép álmokat, Billy
A kedvenc könyvem tőle: Jóslatok az őrültek házából
Amelyik a legkevésbé tetszett: Szép álmokat, Billy
Amelyiket többször is olvastam: -