Havi összefoglaló - Április

Havi összefoglaló
Április


EZEKRŐL ÍRTAM:
  • F. Scott Fitzgerald - Benjamin Button különös élete
  • Francine Rivers - Az ártatlanság gyermeke
  • Hazel Gaynor - Hullámok tengerén
  • Heather Gudenkauf - Utolsó lélegzetig
  • Ira Levin - Rosemary gyermeke (Rosemary gyermeke #1)
  • J. J. Abrams - Doug Dorst: S.
  • Johnny B. Truant - The universe doesn't give a flying fuck about you
  • Kuncz S, Erzsébet - Zuhanás
  • Peter James - Szólít a halál (Roy Grace #11)
  • Ransom Riggs - Üresek városa (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei #2)
  • Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei #1)
  • Sara Shepard - Burned (Pretty Little Liars #12)
  • Sara Shepard - Twisted (Pretty Little Liars #9)


EGYÉB BEJEGYZÉSEK:
  • Állati booktag
  • Johnny Depp booktag
  • Megint Esik szerda booktag
  • Össze nem illő dolgok booktag


EZEKET OLVASTAM:
  • Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma
  • Francine Rivers: Az ártatlanság gyermeke
  • George R. R. Martin: The Ice Dragon – A jégsárkány
  • Hazel Gaynor: Hullámok tengerén
  • J. J. Abrams – Doug Dorst: S.
  • Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukak
  • Peter James: Szólít a halál
  • Sara Shepard - Crushed


JELENLEG EZEKET OLVASOM:



ÁPRILISI BESZERZÉSEK:



A KEDVENC SZEREPLŐIM:

Iris (Sara Shepard - Crushed)

Coralie Sardie (Alice Hoffman - Gyönyörű titkok múzeuma)

Aysel (Jasmine Warga - Szívem és egyéb fekete lyukak)

Corbeau (Doug Dorst - J. J. Abrams : S.)


FILMEK TERÉN AZ ÁPRILIS:

EZEKET NÉZTEM:
  • Elkezdtem a Scream Queens c. sorozatot, anyáknapi gyöngyfűzés közben nézegettem. :)
  • Elkezdtem és befejeztem a The Royals-t.
  • Megnéztem pár részt az Így jártam anyátokkalból, a Jane the Virginből, a Blindspotból és a Simpson családból.
  • Befejeztem a Katonafeleségeket. :(
  • Elkezdtük nézni a Stalkert és A Gyilkosságot.
  • Ezeket a filmeket láttam: Dr. Szöszi 2., Harry Potter és a Főnix Rendje, Harry Potter és a Tűz Serlege, Szülői felügyelet nélkül.


JELENLEG EZ(EKE)T NÉZEM:


KEDVENC SZEREPLŐIM:

Chanel Oberlin (Scream Queens)

Eleanor (The Royals)

Jasper (The Royals)

Prudence (The Royals)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése