Harry Potter Would You Rather | 1. kör

Régebben a molyon valaki kirakott egy Harry Potter would you rather? játékot, amit lefordítottam az angolul nem tudó molyoknak, és annyira megtetszett, hogy gondoltam, én is megcsinálom. Elég hosszadalmas, ezért több bejegyzésre tördeltem. :) Azoknak, akik nem ismernék a WYR-játékokat: A játék lényege, hogy két állítás közül kell választanod. Például: Inkább ennél fagyit vagy pizzát? :D Szabadon vihető, de sokat dolgoztam a fordítással, ezért forrásmegjelölést kérek. :)


Inkább lennél büntetésben Umbridge Professzornál vagy vennél okklumencia órákat Piton Professzortól?

Huh, jól kezdődik. Igazából inkább lennék Umbridge-dzsal, és óriási cirkuszt csinálnék a kínzóeszközei miatt. Nem szeretném, ha minden gondolatomba beleláthatna valaki.

Inkább legyen kifogyhatatlan a vajsör-forrásod vagy csokibéka forrásod?

Csokibéka!! Nem nagyon vonz a vajsör gondolata.

Inkább repülnél seprűn vagy utaznál hopp-porral?

Hopp-porral. Még a PC-játékban is félek seprűre ülni :D 

Inkább megküzdenél egy baziliszkusszal vagy egy óriási pókfélével, mint Aragóg?

Nem lehet azt választani, hogy egyikkel sem? Nem? Hát akkor... A baziliszkusszal. Annak legalább nincs lába.

Inkább viselnél Weasley karácsonyi kötött pulóvert vagy őrült szemüveget, mint Luna Lovegood, egy hónapig?

Weasley karácsonyi pulóvert *-* Rá kéne venni valakit, hogy kössön nekem egyet.

Inkább találkoznál egy dementorral vagy egy thesztrállal?

Hát szerintem ez egyértelmű :D A thesztrálok valamilyen szinten még aranyosak is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése