Book Blogger Memory Challenge Tag


Megint egy tag, milyen meglepő... Nem hívott meg senki, de ez eddig se nagyon akadályozott meg a booktagek megcsinálásában. :) Én sem tagelek be senkit, aki akarja, csinálja meg. :)
A tag lényege, hogy adott 10 kérdés könyvekkel kapcsolatban, amire úgy kell válaszolnom, hogy nem nézhetek utána az interneten és a könyvespolcomra sem nézhetek rá. Kíváncsi vagyok.. :)

1. Nevezz meg egy könyvet, amit egy Michael nevű író írt!

Nem tudom!! :I 
Update, miután utánanéztem: Michael Ende - Végtelen történet



2. Nevezz meg egy sárkányos borítójú könyvet!

George R. R. Martin - Sárkányok tánca



3. Nevezz meg egy könyvet, amiben van George nevű szereplő!

George Weasley J. K. Rowling - Harry Potter és a Félvér Herceg című könyvből.



4. Nevezz meg egy könyvet, amit egy Smith nevű író írt!

Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra?



5. Nevezz meg egy könyvet, aminek a története Ausztráliában játszódik!

Ezt sem tudom...
Update, miután utánanéztem: Liane Moriarty - Add vissza az életem!



6. Nevezz meg egy könyvet, aminek a címében szerepel egy hónap neve!

És ezt sem.. :D
Update: Fan Wu - Február virágai



7. Nevezz meg egy könyvet, aminek a borítóján szerepel egy kés!

Sarah J. Maas - Üvegtrón



8. Nevezz meg egy könyvet, aminek a címében szerepel a "one" szó!

Kiera Cass - The One - Az Igazi



9. Nevezz meg egy könyvet, aminek a címében szerepel a főszereplő neve!

J. K. Rowling - Harry Potter és a bölcsek köve



10. Nevezz meg egy könyvet, amiből filmadaptáció készült!

Alice Sebold - Komfortos Mennyország

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése