Havi összefoglaló - 2016. december

Havi összefoglaló
2016 december


KÖNYVEK

EZEKET OLVASTAM

  • Amy Ewing: Az Ékkő (Jewel-trilógia #1)
  • Becca Prior: A tanítvány 3. (A tanítvány #3)
  • Budai András: Válaszok egy szexhirdetésre
  • David Benioff: City of Thieves
  • E. Lockhart: Frankie Landau-Banks dicstelen tetteinek krónikája
  • Elizabeth Little: Amíg a lányod voltam
  • Jodi Picoult: Vezeklés
  • Kun Erzsébet: 111 mini-krimi
  • Melissa Landers: Összefonódva (Elidegenítve #3)
  • Rachel Cohn - David Levithan: Dash és Lily 12 napja (Dash és Lily #2)
  • Szaszkó Gabriella: Maradj velem
  • Tommy Wallach: Kösz, hogy...

EZT OLVASOM JELENLEG


EZEKRŐL ÍRTAM

  • Amy Ewing: Az Ékkő (Jewel-trilógia #1)
  • Cynthia Hand: Say Goodbye - Amikor búcsúzunk
  • Dan Wells: Csak a holttesteden át (John Cleaver #5)
  • Daniel Keyes: Szép álmokat, Billy! (Billy Milligan #1)
  • David Levithan - Rachel Cohn: Dash és Lily 12 napja (Dash és Lily #2)
  • Elizabeth Little: Amíg a lányod voltam
  • Feitl István: A száműzött Rákosi (A magyar történelem rejtélyei #16)
  • Gillian Flynn: Éles tárgyak
  • John Hughes: Reszkessetek, betörők!
  • Lackfi János: Gipszmüzli és Epertorta (Dombontúli Mesék #1)
  • Michelle Knudsen - Oroszlán a könyvtárban
  • Stephen H. Segal (szerk.) - Geek bölcsességek
  • Sylvia True: Szerdai barátság
  • Szaszkó Gabriella: Maradj velem!

SOROZATOK

EZEKET NÉZTEM/NÉZEM EGYEDÜL

  • 2 broke girls
  • Baby Daddy
  • Better things
  • Casual
  • Crashing
  • Jane the Virgin
  • Royals
  • Satisfaction
  • Scream Queens
  • Scrotal Recall
  • Speechless
  • This is Us
  • Younger

EZEKET NÉZTEM/NÉZEM A PÁROMMAL

  • Bates motel
  • Gyertek át!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése