Simon Réka Zsuzsanna: Majdnem egy tucat királylány

Borzas Füzike, Fürtös Bodza, Erdei Szamóca, Sáfrányos Szeklice néhányan e kötet szereplői közül. Ők, és társaik igazi vidám, cserfes, rakoncátlan királylányok, akik körül mindig történik valami izgalmas! A Csukás István-díjas Simon Réka Zsuzsanna legújabb kötete a tőle megszokott humorral, és szójátékokkal fűszerezett csodás nyelvezettel meséli el a tíz különleges királylány egy-egy vidám történetét. A kötetet Egri Mónika mosolyt fakasztó képei teszik teljessé.




Ezt a mesekönyvet nagy lelkesedés övezte a Molyon, így kíváncsi lettem rá, miért van ez. És mikor kézbe vettem, és beleolvastam, rájöttem.

Hát ez a könyv valamit végtelenül édes! Tele van érdekesebbnél érdekesebb, magyar nevű (!) hercegnőkkel, akik mindannyian igazi egyéniségek, üde színfoltok a történetekben. Minden hercegnő-történet egy tanulságot rejtő, izgalmas mese, nagyon élveztem az olvasásukat, amelyhez sokat hozzáadott a gyönyörű illusztrációk hada. Ha csak egy mesekönyvet olvasol el, ez legyen az. :)

Képtalálat a következőre: „majdnem egy tucat királylány”

Kedvenc idézetek

Utánozhatatlan vagyok! Mit utánozhatatlan, egyszerűen összepuszikálni való!

– Ja, jó! Gondoltam, ha már sárkány van közöttünk, fő az óvatosság – hámozta ki a fejét Mirőlvanszó. – Lovag létedre túl óvatos vagy, barátom! – csapott Mirőlvanszó páncéljára Boroszlán. – Tőlem nem kell félni. Pár éve is lehet annak, amikor utoljára ettem lovagot reggelire, vagy ebédre, vagy vacsorára. Látod, már nem is emlékszem.

Azt már mégsem lehet, hogy a király leánya ilyen későkása legyen.

INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Manó Könyvek
Oldalszám: 96
Megjelenés éve: 2016

★★★★★★★★★★ (10/10)

A bejegyzés a Manó Könyvek kiadó jóvoltából jöhetett létre 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése