#RockMyTBR tag

Ez a booktag mindenféle zenével azokat a könyveket célozza meg, amik a TBR listámon vannak, vagyis amiket megvettem/kaptam/stb., de valamiért még nem olvastam el.

1. SMELL LIKE TEEN SPIRIT (Nirvana) – Egy kortárs könyv, amit el akarok olvasni

Alice Hoffman - Gyönyörű titkok múzeuma

2. SHUT UP AND DANCE (Walk to the Moon) – A könyv, amire a legkíváncsibb vagyok

Jodi Picoult - Vezeklés

3. CENTURIES (REMIX) (Fall Out Boy) – Egy klasszikus/tündérmese feldolgozása

Szerintem nincs ilyen könyvem.

4. YOSHIMI BATTLES THE PINK ROBOT (The Flaming Lips) – Egy sci-fi / Egy jövőben játszódó könyv

Steven Spielberg - Harmadik típusú találkozások

5. SHE LOOKS SO PERFECT (5 Seconds of Summer) – Egy könyv, lánnyal a borítóján

Melissa Hill - Kívánj Bármit

6. AFRICA (Toto) – Egy könyv, ami más országban játszódik

David Baldacci - Szabadíts meg a gonosztól

7. ANOTHER ONE BITES THE DUST (Queen) – Egy könyv, amivel teljes lesz a sorozat

Olyan, ami már meg is jelent? Olyan nincs.

8. SOMEONE NEW (Hozier) – Egy könyv olyan írótól, akitől még nem olvastál semmit

James Herbert - Moon

9. HELLO (Adele) –  Egy könyv, amit nem fejeztél be, mert nem volt kedved hozzá

F. Scott Fitzgerald - Az éj szelíd trónján

10. LOVE AT FIRST SIGHT (Kylie Minogue)– Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Susan Ee - Angelfall

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése