Johanna Basford - Titkos kert


Johanna Basford nem is sejtette, amikor megrajzolta különleges kreatív és meditatív színezőkönyvét, hogy hatására 35 országban, több millió ember ­ – felnőttek és ügyes kezű gyerekek egyaránt ­ – fedezi fel magának az alkotás és az időtöltés ezen új módját. 
A könyv végre megérkezett hozzánk is – ­ a gyönyörű rajzok arra várnak, hogy megtöltsd őket színekkel! 
Ajánljuk a rajzolás és természet szerelmeseinek ­ – 10-től 99 éves korig mindenkinek ­-, akik tartalmas és pihentető kikapcsolódásra vágynak a mindennapokban. 
Lépj be a Titkos kertbe, kalandozz ösvényein az elbűvölő indák, virágok és levelek között!



Mikor felfigyeltem a Titkos kertre, nem gondoltam volna, hogy ekkora világszenzáció lesz, és hogy megjelenése után a könyvpiacot színezők százai fogják elárasztani, a triviális virágostól kezdve egészen a Trónok harcásig. Bevallom, nehéz helyzetben van az, akit nem az elején kapott el a színezési hullám, mikor még csak a Titkos kert volt, mert ahogy nézelődök a könyvesboltban, képtelen lennék választani a rengeteg opció közül. Nekem a Titkos kert volt az első színezőm (ezen kívül csak kettő másik van, a Bűvös erdő és a Japán minták) és nagyon a szívemhez nőtt.

A színezők gyönyörűek, aprólékosak, igazi pepecselős munka kiszínezni őket, de a végén az eredmény nagyon gyönyörű lesz. Az egyetlen problémám vele, hogy nem annyira változatos a téma, és a ceruzakészletek zöld és barna tagjai aránytalanul gyorsan elkopnak emiatt.

Azon a nyáron, mikor beszereztem, minden nap leültem egy kicsit színezni, és igaz, amit mondanak, legalábbis szerintem: tényleg nagyon megnyugtató. Kiváló relaxációs tevékenység, és mondjuk filmnézés, zene- vagy hangoskönyvhallgatás közben is nagyon jó pótcselekvés. Mindemellett az sem utolsó szempont, hogy nagyon megéri az árát: 3490 forintért 96 oldalnyi színezőt kapunk. Az első pár, szöveges lapot leszámítva ez durván 90 oldal. Én általában (mondjuk attól függően, hogy milyen aprólékos az ábra) egy oldalt 2 óra alatt színezek ki. Tehát 3490 forintért kapunk 180 órányi tömény szórakozást, ami alkalmankénti színezéssel évekig kitart. Szerintem megéri befektetni egy ilyen színezőkönyvbe, nem fogjátok megbánni.

Saját színezéseim








A bal oldali az enyém, a jobb az anyáé 

A bal oldali az enyém, a jobb az anyáé 







★★★★★★★★★★ (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése