Havi összefoglaló - 2016 március

Havi összefoglaló
Március


EZEKRŐL ÍRTAM:
  • Agatha Christie - Fülemüle-villa / The Philomel Cottage
  • Audrey Niffenegger - Hollókisasszony
  • Barbara Walsh - Sammy az égen
  • C. C. Hunter - Born at Midnight - Született éjfélkor (Alkonyvölgy-tábor #1)
  • Cat Clarke - Entangled - Összekuszálva
  • Madeleine Roux - Asylum (Asylum #1)
  • Mats Strandberg - Sara B. Elfgren: Tűz (Engelsfors-trilógia #2)
  • Melissa Landers - Elválasztva (Elidegenítve #2)
  • Octave Mirbeau - Egy szobalány naplója
  • Rick Yancey - Végtelen tenger (Ötödik hullám #2)
  • Sara Shepard - Killer (Pretty Little Liars #6)
  • Sara Shepard - Stunning (Pretty Little Liars #11)
  • Tahereh Mafi - Ne félts (Ne érints #3)
  • Wendelin van Draanen - Szerintem, szerinted


EZEKET OLVASTAM:
  • Octave Mirbeau - Egy szobalány naplója
  • Rick Yancey - Végtelen tenger
  • Tahereh Mafi - Ne félts 
  • Wendelin van Draanen - Szerintem, szerinted


JELENLEG EZEKET OLVASOM:


MÁRCIUSI BESZERZÉSEK:


A KEDVENC SZEREPLŐIM:
  • Aaron Warner Anderson (Tahereh Mafi - Ne félts)
  • Adu (Rick Yancey - Végtelen tenger)
  • Corbeau (Doug Dorst - J. J. Abrams - S.)


FILMEK TERÉN A MÁRCIUS:

EZEKET NÉZTEM:
  • Elkezdtem egy új sorozatot darálni: Katonafeleségek. Jelenleg a 4. évadnál járok.
  • A párommal befejeztük a sorozatunk eddigi részeit (Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot), és új sorozatba kezdtünk (Rejtjelek), aminek a megjelent 14 részét gyorsan le is daráltuk.
  • Újrakezdődött egy számomra kedves sorozat, a Gyertek át szombat este!
  • Megnéztem három Harry Potter filmet (Bölcsek köve, Azkabani fogoly, Titkok kamrája)
  • Továbbra is nézem a sorozataimat: Jane the Virgin, Fosters, Pretty Little Liars, Mistresses, ezek közül most fejeződtek be az aktuális évadok három sorozatban, csak a Jane the Virgin jön most új részekkel hetente.
  • Elkezdtem és végig is néztem két rövidke sorozatot: A to Z, The Fosters: Girls United


KEDVENC SZEREPLŐIM:

Claudia Joy Holden (Katonafeleségek)

Patterson (Rejtjelek)

Stu (A to Z)

Oliver (Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot?)
Daphne (Fosters)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése