Harry Potter Hét #3 nap - Külföldi kiadások


A Harry Potter hét azért jött létre, mert szerintem soha nem elég Rowling csodálatos világából. Ez lesz az első Harry Potter hét, ami teljes egészében, csak és kizárólag az első kötetet és filmet, a Harry Potter és a Bölcsek Kövét tárgyalja. Mivel most olvastam újra a könyvet, gondoltam, hogy jó lenne egy pár extrát összegyűjteni. Nem biztos, hogy mindenkinek fogok tudni újat mondani, de akik nem tudnak angolul, azoknak biztosan. :) Remélem, tetszeni fog!


A Harry Potter hét augusztus 11-én kezdődik, és pontosan egy hétig fog tartani, tehát 17-én fejeződik be. 

Biztos sokan egyet értetek velem abban, ha azt mondom, hogy imádom a különböző borítókat nézegetni. Főleg, ha a kedvenc könyveim különböző kiadásairól van szó. Fogadjátok szeretettel ezt a Goodreadsről való saját gyűjtést, amelyben az eddig megjelent 79 különböző kiadást hoztam el nektek. (Ebben nincsenek benne azok a kiadások, amelyeknek a borítója egyforma)

Angol

  
  
  
  

Arab


Bosnyák


Breton


Bolgár


Cseh

  

Dán

  

Észt



Finn


Francia

   

Ókori görög nyelvű


Modern görög nyelvű

 

Grúz


Héber


Hindi


Holland

 

Horvát



Ír


Japán

   

Katalán

 

Kínai

 

Latin


Litván

 

Magyar

  

Német

  

Norvég

  

Olasz

  

Orosz

 

Perzsa


Portugál

 

Román

 

Spanyol

 

Svéd


Szlovák


Thai

 

Török

 

Ukrán


Urdu


Vietnámi


Walesi




Díszkiadások


Hangoskönyv + DVD díszkiadás


Box set, ami a könyvek gerincén a Roxfort képet adja ki






A Bölcsek köve DVD díszkiadása, mely tartalmazza a filmet, filmkönyveket, extrás lemezt és képeket.





A Harry Potter kötetek kiegészítő könyvei:
Legendás lények és Gondozásuk
A Kviddics évszázadai
Bogar Bárd meséi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése