Sims Booktag

Mint a Sims legnagyobb rajongója (húú, megyek fel is telepítem, ha kitöltöttem ezt a booktaget), ezt a taget muszáj volt kitöltenem! :D Forrás

1. AZ EREDETI SIMS | A legjobb első könyves debütálás

Becca Prior: A tanítvány

2. A KASZÁS | A legszomorúbb szereplőhalál

Harry Potter spoiler, jelöld ki: Dumbledore halála. Hát én azon annyit bőgtem! Főleg a temetési jeleneten. Éjszaka olvastam, a párom mellettem aludt, és úgy sírtam, hogy felkelt. Megkérdezte, hogy miért sírsz, én meg könnyektől remegve: meghalt Dumbledore. Erre ő: ja. És visszament aludni :D De engem nagyon megviselt.

3. BESZORULT SIMEK | Egy szereplő, aki útban volt

Katniss Everdeen (Suzanne Collins - Az éhezők viadala)

4. SIM-NYELV | Egy fantasztikusan megírt könyv

Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon

5. KIEGÉSZÍTŐK | Egy könyvsorozat, ami minden résszel egyre jobb lett

J. K. Rowling - Harry Potter és a Bölcsek Köve

6. SIMS ROMÁNC | A legrosszabb könyves szerelem

Hát, nem tudom... 

7. CSALÁSOK | Egy könyv, ami teljesen valóságtalan volt

Leiner Laura - Akkor szakítsunk

8. A SZÜKSÉGLETEK KIELÉGÍTÉSE | Egy szereplő, aki mindig rossz döntéseket hozott

Aria, Emily, Hanna és Spencer (Sara Shepard - Pretty Little Liars)

9. ERROR 12 | Egy könyvsorozat, ami remekül indult, de aztán mélyrepülésbe kezdett

Jasinda Wilder - Big Girls Do It sorozata

10. SIMS VORTEX | Egy könyv/sorozat, ami nagyon gusztustalan

Gabrielle Wittkop - A nekrofil