Mit érdemes megvennem? #1 - Líra Hőségakció

Sziasztok! Mivel most nyáron tombolnak a jobbnál jobb akciók, és épp most rendelek könyveket, ezért úgy gondoltam, összedobok egy gyors bejegyzést azokról a könyvekről, amik most nagyon kedvező árúak és szerintem érdemes rájuk beruházni. Az első ilyen bejegyzés témája a Líra Hőségakciója. :) A posztokat két részre fogom osztani: először olyan könyveket ajánlok megvételre, amiket én olvastam, szerettem, szóval nyugodt szívvel ajánlom őket. Ezekhez belinkelem majd a bejegyzéseimet a könyvekről, hogy elolvashassátok a véleményemet róluk, hátha ez segít a döntésben. A másikban pedig olyanokat, amiket még nem olvastam, de felkeltették az érdeklődésemet.


Olvastam és megéri rá beruházni

1818 forint, viszont óriási, gyönyörű illusztrációkkal és egy fantasztikus mesével. :)


Még nem olvastam, de egy próbát megér

Rupáner-Gallé Margó - Szerelem Szegeden
Csak 144 forint!! :)

Andy Mulligan - Trash
Ez meg csak 400 :)

NETZER, LYDIA - Ragyogj, édesem!
600 Ft

600 Ft

Az akció teljes kínálatát itt találjátok :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése