The Book Burger Tag

Na vajon mit hoztam megint? Egy taget, hogy találtátok ki? :D Najó, azt hiszem, hogy orvosi kezelésre szorulok, mert teljesen bezsongtam ezektől a tagektől. Remélem, ti is örömötöket lelitek bennük. Ezt a taget egy vlogger, RyanReadsBooks találta ki. :)
A tag lényege, hogy egy "könyvhamburgert kell összeállítani a megadott kritériumok alapján.




1. Alsó zsemle: Válaszd ki az első könyvet egy sorozatból, amit imádtál.
Dan Wells - Partials - Részben ember (Részlegesek #1)
2. Hamburgerhús: Válassz egy "húsos" (vastag) könyvet, amint olvastál, és tetszett (400+ oldal)
J. K. Rowling - Harry Potter és a Főnix Rendje (Harry Potter #5)
3. Egy vékony szelet sajt és saláta: Válassz két vékony könyvet: Egyet, amit olvastál és tetszett, és egyet, amit el szeretnél olvasni, de még nem tetted (200 vagy kevesebb oldal)
Amit olvastam és tetszett: C. S. Lewis - A varázsló unokaöccse (Narnia Krónikái #1) ; Amit még nem olvastam: Raine Miller - Meztelenül (Blackstone-affér #1)  
4. Paradicsom: Válassz egy átlagos méretű könyvet, amit imádtál/utáltál (200-400 oldal)
Imádtam: David Benioff - Tolvajok tele
5. Szósz, amit még sosem próbáltál, és nem tudod, hogy szeretni vagy utálni fogod-e: Válassz egy könyvet, amiről azt hitted, hogy szeretni fogod, de utáltad/amiről azt hitted, hogy utálni fogod, de szeretted.
E. L. James - Fifty Shades of Grey (Fifty shades trilogy #1)  ~ Azt hittem, utálni fogom, de nem. :)
6. Felső zsemle, ami megkoronázza a könyvhamburgerünket: Válaszd ki az utolsó kötetét egy sorozatnak, amitől féltél, mert nem akartad, hogy véget érjen általa a sorozat.
Suzanne Collins - Mockingjay (The Hunger Games Trilogy #3) ~ Még mindig nem tettem túl magam rajta..

Nagyon homályos lett :(


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése