Can't Wait 4. - Valentin-napi különkiadás



Hogy mi az a Can't Wait? Egy olyan, havi egyszer megjelenő rovat, ahol pár várható megjelenést hozok el nektek, amiket már nagyon várok, vagy felkeltették az érdeklődésemet. Mivel most Valentin-nap van, ezért egy különkiadással készültem nektek a közeljövőben megjelenő szerelmes könyvekről. :)









Tudom, hogy az előző Can't Wait-ben volt, de pontosan ma, február 14-én jelenik meg a Soha határa sorozat 2. része, Az Örökké Határa.















Április 14-én jelenik meg Monica Murphy Drew+Fable trilógiájának (az első része a Heti csaj) második része, a Második esély pasi. :)












Június 24-én jelenik meg Amerikában a Faldöngető folytatása Alice Claytontól, a Rusty Nailed.













A Soha határa írónőjének, J. A. Redmerskinek egy másik, Amerikában Február 4-én megjelent regénye, a Song of the Fireflies is bekerült a Valentin-napi Can't Wait kiadásba. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése