MINIKRITIKA | Dr. Seuss: Kalapos Macska

Mikor felbukkan a kicsit sem kancsal és kacska Kalapos Macska, Sári és a bátyja pillanatok alatt hatalmas felfordulás közepén találja magát, a mindent letaroló Izékkel.
De mi lesz, ha anya hazaér?!
Dr. Seuss a gyerekirodalom egyik legnépszerűbb alakja, Kalapos Macska című meséje pedig a legismertebb könyve.
A Kolibri Klasszikusok sorozatban végre magyarul is olvashatók Dr. Seuss hiánypótló könyvei, Szabó T. Anna hihetetlenül kreatív, mégis szöveghű fordításában.



Megint én leszek az, aki elrontja a bulit, de nekem ez nem annyira tetszett. Többet nem fogok próbálkozni Seuss-szel, mert úgy látszik, nekem nem jönnek be az írásai: alapból nem szeretem a rímelő dolgokat (wtf), de ott hívogatott a könyvtár polcain, és annyira meglepődtem, hogy megjelent magyarul, hogy gyorsan ki is vettem. Az illusztrációk aranyosak, a fordítás biztos nagyon nehéz volt, de jól sikerült, és talán el fogom olvasni a gyerekemnek, de engem nem szórakoztatott, csak untatott és idegesített.

★★★★★★☆☆☆☆ (6/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése