LOL karakterek booktag




Habár technikailag csak egy LOL könyvet olvastam, azt is még a megjelenés előtt jóval, ez a booktag szerintem nem nekem készült. De gondoltam, azért kitöltöm. :) A taget ezen a blogon találtam, tovább pedig nem küldöm senkinek, töltse ki aki szeretné. :)





Grayson - egy könyv, amit mindenkinek ismernie kell
  • Ehhez a ponthoz Paula Daly - Milyen anya az ilyen? című könyvét sorolnám.

Logan - egy könyv szerethető defekttel
  • John Green & David Levithan - Will & Will


Luca - egy könyv, amitől elállt a lélegzeted
  • Sara Shepard - Wanted


Henry - egy könyv, amin jót nevettél
  • Holly Smale - A lány, akit soha senki sem vett észre


Mackenzie - egy kezdetben "esetlen", majd  végül bombasztikus könyv
  • Becca Prior - A tanítvány


Ashton - egy rémes, ámde a végére "megjavuló" könyv
  • Nem jut ilyen az eszembe

Avery - egy könyv, amit csak sajnálni lehet
  • Audrey Niffenegger - Hollókisasszony


Jordan - egy belevaló könyv
  • Ann Aguirre - Menedék

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése