Blogger Identity Tag

Sok bloggernél láttam már ezt a taget, de miután Anitiger blogján megjelent, akkor jöttem rá, hogy ezt nekem is meg kell csinálnom. :) Aki szeretné, töltse ki.

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
A blogot 2013 szeptember 27-én nyitottam meg. Abban az évben szoktam rá az olvasásra, és azon a nyáron egy másik könyvesblog társszerkesztője is voltam. Úgy éreztem, ott nem tudom teljesen kibontani a szárnyaimat, saját felületre van szükségem, így jött a saját könyvesblog ötlete.
2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
11-12 éves koromban volt két személyes blogom, ezeket évekig vezettem, valamint volt több fotós blogom, egy olyan blog, ahol a ruháimat/dolgaimat árultam és egy olyan, ahol angol dalszövegeket fordítottam magyarra.
3. Miért pont könyves blogot írsz?
Mert ez a hobbim?
4. Honnan jött a blogod nevének az ötlete?
Nem tudom, csak egy hirtelen ötlet volt.
5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?
Fogalmam sincs. Igazából nem alkalmazok semmilyen nevet, amikor írok. Persze azért vannak nickneveim, a molyon mrsp néven ismernek (ez onnan ered, hogy a párom vezetékneve P-vel kezdődik, így a jövőben Mrs. P. leszek), a közösségi oldalakon pedig inkább az anaamphetamin-t használom (ami egyébként legalább 6-7 éves név, akkor még menők voltak ezek a Mimi Morphium, Ella Extasy, stb. nevek, és ez tetszett, aztán valamiért megragadt), a bloggeren pedig a saját nevemet használom.
6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
Attól függ, hogy milyen típusú a bejegyzés. Ha recenzió, akkor igyekszem a könyv jó tulajdonságait hangsúlyozni, igyekszem mindent beleadni és többet adni a kiadóknak a "pénzükért", ezért próbálok sokat írni a könyvekről, extra tartalmakat belevinni. Ha csak sima könyvértékelés, akkor hagyom szabadabban csapongani a gondolataimat, de minden egyes könyvkritikás bejegyzésnek, akár recenzió, akár nem, tartalmaznia kell számomra: a könyv  fülszövegét és borítóját, az értékelésemet, fancastet, idézeteket, csillagos értékelést. :)
7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?
Hát alapvetően tumblr-ön szoktam nézelődni, az a kiindulópont. Beírom a könyv címét/a sorozat címét/az író nevét, aztán ha ezekre nem dob fel érdemi találatot, akkor kezdek neki a kulcsszavas keresésnek, mind például szereplők neve, shipek neve, stb.
8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Szeretem is őket, meg nem is. Habár belsősként megértem a bloggereket, akik like-okat kérnek a részvételért, szerintem ezen javítani kellene - mondom ezt olyan emberként, akinek nincs Facebookja, ezért nem vehet részt egyik nyereményjátékban sem. De hangsúlyozom, hogy abszolút meg is értem őket, mert én is szoktam rendezni nyereményjátékokat, ahol like-okat kérek a nyereményeket felajánló kiadó oldalára, mert hát hogy is köszönhetnénk meg nekik?
9. Szoktál recenziós könyvet olvasni?
Az olvasmányaim 90%-a recenziós könyv.
10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?
Nem mondom el. Sőt, félek, hogy egyszer kiderül az osztályomban. Nem azért, mert szégyellem, hanem mert úgysem értenék. Persze a szüleim és a legközelebbi barátaim tudnak róla.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése