Gyereksarok 31. - Tótfalusi István - Meseország lakói

Meseország lakói szeretik a vendégeket. Nagyon barátságosak, téged is örömmel fogadnak. Be is mutatkoznak szépen: Én vagyok a Táltos; A Boszorkány vagyok; Én az Óriás vagyok… – aztán sorban utánuk a többiek, összesen huszonnyolcan. Szívesen mesélnek magukról, örömeikről és bánataikról… Mert akár hiszed, akár nem, az ő életük sem fenékig tejfel! Vagy azt gondolod, hogy a Vasorrú Bába már kislány korában is gonosz akart lenni? És képzeld csak el, mennyit főhet a feje az öreg királynak, amíg három lányának férjet talál, vagy amikor három fia között kell igazságot tennie!. Annál vidámabb a Törpe és annál büszkébb Babszem Jankó, mert ők aztán igazán mesélhetnek arról, hogy a kicsi is lehet erősebb a hatalmasoknál 
Meseország lakói közé Tótfalusi István kalauzol, jókedvvel és sok költői ötlettel vonultatva fel a mesék ismert alakjait, akiknek képi megjelenítéséről Takács Mari gondoskodott páratlan humorral és egyedi világlátással.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése