2015 évkezdő booktag

Ezt a taget a World of Books blogon találtam, gondoltam, megcsinálom, és majd év végén visszanézem, mi mindent sikerült megvalósítanom ezek közül. Egy pár dolgot változtattam rajta. :)
~

1. Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?

Már jelentkeztem a 2015-ös Goodreads Reading Challenge-re, amiben 200 könyvet tűztem ki célul. Tavaly 100-at tűztem ki, és 222-t olvastam el, így idén gondoltam, csak sikerül teljesítenem a dupláját a tavalyi célnak. Majd meglátjuk. :) Bár sajnos csúnyán elszúrtam (?) a Goodreadses számlálást, mert ugye a magyar nyelven kiadott könyvek nincsenek fent Goodreadsen, lusta vagyok felvinni oda, és nem is tudom, hogy kell ,így valamiért 222 helyett csak 102-t számlált fel nekem. Na mindegy. :P

2. Újévi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban?

Nem iratkozok be a könyvtárba, hogy a várólistámra tudjak koncentrálni, előnyben fogom részesíteni a régóta a polcomon csücsülő könyveket az új megjelenésekkel szemben és többet fogok olvasni, kevesebbet netezni és sorozatokat nézni.

3. Melyik az a könyv, amelyet biztosan elolvasol idén?

Elvileg csak egyet lehet választani, de én csináltam egy polcot hozzá:

Ebből 2 már teljesítve is :P
4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?

 Attól függ, hogy megjelenik-e a következő rész ebben az évben magyarul. Ha nem akkor elolvasom a folytatásokat angolul, ha megjelenik akkor magyarul fogom megvenni őket, mert imádtam ezt a könyvet és már kaparom a falat a folytatásért. :)




5. Ha már a trilógiáknál tartunk, mely trilógiába/sorozatba kezdenél bele idén?

 
Már mindkettő első kötete megvan, csak el kéne olvasni. :)

6. Mely egyrészes könyvet olvasnád el idén?

Lásd 3. pont :)

7. Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla!


8. Válassz két olyan könyvet, amit csak a borítója miatt szeretnél elolvasni!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése