Könyvek a fa alatt :)

Mint minden moly, én is epekedve vártam (volna), hogy milyen könyvek lapulnak a karácsonyfa tövében (ha nem én rendeltem volna meg magamnak mindenki nevében, khm. :D). Azért így is nagyon örültem nekik, és hát biztos, hogy lesz mit olvasnom. :))


Ők azok a gyönyörűségek :))

Kami Garcia, Margaret Stohl - Lenyűgöző teremtmények (anyuéktól)
Kami Garcia, Margaret Stohl - Lenyűgöző káosz (A trilógia 2. részét, a lenyűgöző sötétséget a molyon cseréltem :)) (szerelmemtől)
Katie Alender - A rossz lányok nem halnak meg (szerelmemtől)
Melissa Hill - Míg el nem felejtem (mamáéktól)

Nem épp karácsonyi ajándékok, hanem recenziós kötetek a Gabo és Ciceró kiadó felajánlásából, de mivel a bátyám 24-én adta nekem ide őket, ezért vehetjük karácsonyi ajándéknak is:)




Lauren Oliver - Delírium (Delírium-trilógia 1. rész)
Ciceró Kiadó

Kiera Cass - Az elit (Párválasztó-trilógia 2. rész)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése