Cecelia Ahern - Ui.: Szeretlek

Tericum
2007
512. oldal
Fülszöveg: Holly összetörten, magába roskadva él férje halála óta, sokszor ahhoz sincs kedve, hogy kikeljen az ágyból és ennivalót készítsen magának. Úgy érzi, élete értelmetlen Gerry nélkül. Azonban egy nap minden megváltozik, amikor egy csomagot kap, benne több borítékkal. Holly ezentúl izgatottan várja minden hónap első napját, ugyanis akkor bonthatja fel az újabb borítékot és olvashatja el Gerry soron következő üzenetét - a feladatot az előtte álló hónapra. A feladatok teljesítésével Holly lassan újra megtalálja az utat az élethez. Visszatalál családjához, régi barátaihoz, új barátságokat köt. Dolgozni kezd, és életében először élvezi a munkáját, majd végül megnyitja szívét egy új szerelem lehetősége előtt. Holly újra megtanul élni.



Azt hiszem, hogy aligha van olyan nő, aki nem ismeri Holly és Gerry történetét, ha nem a könyvből, akkor napjaink egyik legismertebb romantikus filmjéből, az Utóirat: Szeretlek-ből, amelyet Cecelia Ahern azonos című regénye ihletett.
Athenaeum
2013
Számomra szinte elképzelhetetlen, hogy egyszer a párom nélkül kell éljek, így
sokszor sírtam, miközben olvastam ezt a könyvet, viszont rengeteg résznél nevettem is. Nagyon közel áll a szívemhez ez a történet, annyira életszerű és az ember szinte együtt örül és szomorkodik Hollyval, és szurkol neki, hogy tegye túl magát a férje halálán, és találjon rá újra a szerelem.

Az egyetlen dolog, amivel nekem problémám volt, az a borító. Valahogy annyira nem illik a történethez, viszont találtam egy másik kiadást, ami nekem jobban tetszik. De összességében viszont nem a borító határozza meg a könyvet, így ez nem akkora probléma.

Értékelés:   (10/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése