MINIKRITIKA | Paris Hilton: Egy örökösnő vallomásai


„Úgy tűnik, rengeteg ember ért félre engem. Tulajdonképpen szinte minden, amit magamról olvasok, totál nevetséges… Így végül eldöntöttem: Ám, legyen!” Paris Hilton olyan életet él, amilyenről a legtöbb lány csak álmodik. Erről a mesés életről mindennap pletykalapok ezrei számolnak be, de tehet ő erről? Hisz csupán gazdag, előkelő családba született, és húszéves korára ruháival együtt a gátlásaitól is megszabadult.



Azt hiszem erről a könyvről az alcíme mindent elárul: "Csajos-cserfes kukucs a mísz póz mögé". 2007-ben, amikor 11 évesen szabadidőmben a Viva TV-t és az MTV-t néztem, és ott rendszeresen megjelent Paris, vágytam az életére, hogy gondtalan legyek és gazdag és rózsaszín és csivavagazdi. Szegény értelmiségi szüleimet így utólag sajnálom, hogy jobbnál jobb könyvek közül pont ezt a szemetet kellett megvenniük nekem, mert ezt kértem karácsonyra, mert ennél agyrohasztóbb, rózsaszínebb és értelmetlenebb könyv kevés van. Oké, elismerésem a kiadónak, mert nagyon szép kiadvány, tele fényes képekkel és babarózsaszín betűkkel, meg mindennel, amire egy 90-es évekbeli lánynak szüksége volt akkoriban, és tudom, hogy erre volt igény 10 éve, mint most ÉNB Lali és Tibi Atya könyveire, de ez a könyv olyan szinten értelmetlen, hogy sajnálom azokat a fákat, akiket emiatt vágtak ki.

★☆☆☆☆☆☆☆☆☆ (1/10)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése