(Showcase Sunday #153) - On My Mind - A kívánságlistám

Mivel ezen a héten megint nem szereztem be semmit, gondoltam megmutatom nektek a kívánságlistámat, és azt, hogy egyes könyvek miért is szerepelnek rajta. :)


Azt tudni kell, hogy én már nem veszek könyveket, ezért a kívánságlistám 99%-a könyvtári várólista.


Fedőneve, Verity: szeretem a háborús könyveket
Vidám macskás rajziskola: szeretem a macskákat
Harry Potter színezőkönyv: ezt nem fogom beszerezni, mivel nem veszek könyvet, könyvtárból meg nem lenne értelme kivenni
7 nap: érdekes a témája
Erebos: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Unwind: jókat hallottam róla
Rémálom-ügy: jókat hallottam róla
Zuhanás: szeretem Charity írásmódját
A keresztes gyilkos: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Vaspróba: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel


Máris hiányzol: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Once we were brothers: magyarul már olvastam, imádtam.
Survive the night: érdekesnek tűnik
House of leaves: kíváncsi vagyok rá
A méhek titkos élete: Kidd másik könyvét imádtam
Last night I sang to a monster: érdekesnek tűnik
Szőke, kék szemű: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Leaked: érdekesnek tűnik
Babaarc: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
The Program: érdekesnek tűnik


To be or not to be: szeretem a CYOA könyveket
Harry Potter könyvek, The great gatsby: gyűjtöm a különböző kiadásokat
Macskák: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A bukás, Örök sötétség: az első rész és a sorozat kedvenc lett
Simon és a Homo Sapiens Lobbi: érdekel


21 proms: csupa jó író, bár valószínűleg utálnám, ahogy az összes antológiát
Mélység: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Kindred Spirits: Szeretem Rowellt
Érdekházasság: érdekesnek tűnik
A rezidencia: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Egy özvegy, egy elvált és egy szingli: tetszik a cím
Ő ott bent: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Miss Jean...: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Gonosz pálya: az első két rész kedvenc
Nyomozd ki a bűnügyet: valószínűleg nem fogom elolvasni, a könyvtárban már beleolvastam, mást vártam


They all fall down: érdekesnek tűnik
Virágok a padláson: tetszett a Girl next door
Black lies: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A bosszúszomjas doktor: nyereményjáték miatt raktam kívánságlistára, nem érdekel
Vérvörös horizont: nyereményjáték miatt raktam kívánságlistára, nem érdekel
Ajtók és átjárók: nyereményjáték miatt raktam kívánságlistára, nem érdekel
Csillagfényszövők: nyereményjáték miatt raktam kívánságlistára, nem érdekel
Egy szót se szólj: nyereményjáték miatt raktam kívánságlistára, nem érdekel


A babaház: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Könyörtelenek: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Bánatos kurváim emlékére: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A highgate temető ikrei: újraolvasnám
Fekete fivérek, A téboly kertje: nyereményjáték miatt
Hermione, Harry: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Nerve: már olvastam magyarul, csak fennmaradt
Calendar Girl: érdekel


Álom vagy valóság: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A látszat mesterei: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
The blind side: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Gyilkosság az Orient Expresszen: érdekel
Vértestvérek: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Sing: érdekel
A szerelem iskolája: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Csak azért sem gyűlöllek titeket: olvastam angolul, csak fennmaradt
A kutyák szőrös gyerekek: kutyákkal foglalkozom, ezért érdekel
A fehér rózsa: imádtam az első részt


A fekete esernyős férfi: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Pszicho: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Árnyak és jelek: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Cseréld le a szüleidet: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Sugar Daddies: érdekel
Never never: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Lone wolf: már olvastam, csak fennmaradt
Sixteen kisses: érdekel
160 grammos diéta: szeretek főzni
Csak kitaláltalak?: érdekel


Az aranykalitka: érdekel
Matched: újraolvasás
Enzo: érdekel
Nemkönyv: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Két idegen a vonaton: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Vagina monologues: érdekel
Happily ever after: érdekel
Soppy: érdekel
Kemény motorosok: apát érdekli


Kockafiú: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A lány, aki író akart lenni: nyereményjáték miatt, nem érdekel
Tess és én: érdekel
Éjszakai mozi: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A számolás joga: női informatikusként érdekel
Alvó óriások: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
One of us is lying: érdekes cím és borító
More of me: érdekes cím és borító
Anya randizni kezd: érdekel
Tanulj meg kódolni: érdekel


All wrapped up: érdekel
53 letters...: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Hogyan érjünk el...: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Földalatti légitársaság: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Címlapsztori: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Az aranypinty: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Az ember a fellegvárban: sorozat előtt elolvasom
Félkövér: érdekel
Szavazz rám: érdekes borító
Napsugaram: érdekel


The hating game: jókat hallottam róla
Macskám, Jugoszlávia: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Durcás a számítógépem: érdekel, hogy jól felháborodjak rajta
Match: érdekel
160 grammos...: szeretek főzni
Förtelmek füzete: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Gyorsan elhadarom: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Nők a tűzvonalban: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Az én bakancslistám: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
52 dolog...: érdekel


NW: érdekel
A szolgálólány meséje: folyamatban van az olvasás
Ez egy másmilyen nap: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Apró csodák: érdekel
Pax: szeretem az állatos történeteket
A sűrűje: szeretek főzni
Jeruzsálem: érdekel
Egy űrállomás-takarító naplója: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Szerencsés kutya leckék: kutyákkal foglalkozom, így érdekel
Az ámbrafa: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel


A férj prostija: érdekel
Emlékek Jordan számára: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Senki madara: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Neil Gaiman: érdekel
Shrek: érdekel
Véletlen szerelem: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
Növényevő: érdekel
Rosemarynek nagyfia van: tetszett az első rész
In a handful of dust: tetszett az első rész
Vágy és kétség: tetszett az első rész


Princess of Glass: tetszett az első rész
A lány, aki...: szeretem a sorozatot
Szellemváros: Dan Wells írta!
Echo: érdekel
Sohasem tudtam...: valószínűleg nem fogom elolvasni, már nem érdekel
A tökéletes: tetszett az első rész
A sokszívű: érdekel
A földalatti vasútvonal: érdekel
Ragyog a hold: érdekel
Korához képest: imádom a sorozatot


Gazdiképző: kutyákkal foglalkozom, így érdekel
A nap is csillag: imádtam a Minden, mindent

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése