Keddi Top10 #148 - Kedvenc első mondatok


    1.  "Én valahogy úgy képzelem, hogy mindenkinek kijár egy csoda." (John Green - Papírvárosok)
    2. "Semminek sincs értelme." (Janne Teller - Semmi)
    3. "Erre rábasztam." (Andy Weir - A marsi)
    4. "Volt idő, amikor Afrikába' az emberek tudtak repülni." (Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon)
    5. "264 napja vagyok bezárva." (Tahereh Mafi - Ne érints)
    6. "A világ ma talán a napos oldalát mutatja." (Tahereh Mafi - Ne keress)
    7. "A nevem Harriet Manners, és geek vagyok." (Holly Smale - Geek Girl)
    8. "Hajnalodott, és a zombik a parkolón áttámolyogva özönlöttek a túloldalon magasló, bézsszínű tömb felé." (Grady Hendrix - Horrorstör)
    9. "Vajon én vagyok az egyetlen olyan abnormális lény a világon, akinek százszázalékos módon befolyásolja a hangulatát az a dal, ami reggel, felkelés után egyből az eszébe jut?" (Papp Dóra - Tükörlelkek)
    10. "Amikor kicsi voltam, apám mindig azt mondogatta nekem: „Will, megválogathatod a barátaidat, és megválogathatod, kire orrolsz, de nem válogathatod meg a barátaid orrát.”" (John Green - David Levithan: Will&Will)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése