Showcase Sunday #63

A héten nem zsákmányoltam egy könyvet sem, viszont a jövőhéten, ha minden igaz, rengeteg könyv fog hozzám érkezni. :) Akkor mégis mi történt velem ezen a héten?
  • Hervasztóan keveset olvastam. Összesen 40 oldalt (plusz egy e-könyvet, de az nem úgy számít). És hogy miért? Mert...
  • Belefulladtam az érettségi tételekbe. Annyira hirtelen ránk zúdított ez a tanár is 5-öt, a másik is 3-at, stb., hogy örülök, ha hazaérek az iskolából, és meg tudok mindent tanulni, amit kell, nem hogy még olvasni is legyen időm.
  • Voltam JOY napozni, és megálltam, hogy vegyek könyvet. Ez persze annak is köszönhető, hogy 2 órán keresztül hajkurásztuk az újságot mindenféle helyen, mert mindenhol elfogyott, szóval mikor oda került a sor, hogy használjuk is a kuponokat, olyan fáradtak voltunk, hogy csak a legszükségesebb dolgokat vettük meg.
  • Csatlakoztam egy trnd projekthez. Erről a dologról itt tudhattok meg többet. A posta csomagautomatát teszteljük, amiben nekem már van egy kis gyakorlatom, mert rengeteg csomag megy át a kezeim között, és rendszeresen használom a csomagautomatát. Kaptam egy óriási indulócsomagot, amivel majd népszerűsítem a csomagautomatát, már alig várom. :)
Nagyjából ennyi lenne, nem volt egy túl tartalmas hét. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése