A. O. Esther - Gombnyomásra 3. (Gombnyomásra-trilógia #3)

Miután a vadászok megtisztították a mutánsoktól a körzetet, a Hobbs-birtok lakói többnapos ünneplésbe kezdenek. Dylan és Stella szerelme is végre kibontakozhatna, ám az ördög nem alszik…

Kommandósok csapnak le közéjük, és elrabolják Stellát, hogy visszavigyék annak, aki „jogos” igényt tart rá… Miközben a csapat a megmentésére siet, a missziójukról sem feledkezhetnek meg, ami Manipura megváltása a zsarnokoktól. Arra viszont senki nem számít, hogy a mutánsok a csillogó városra is rárontanak. Iszonyú vérontás kezdődik, a katonaság tehetetlen…

A Hobbs-birtokot eközben pusztító erejű terrorista-támadás éri. Liam és Mia fogságba esnek, és ketrecharcosként kénytelenek küzdeni az életükért. A lány egy régi ismerősével is szembekerül, aki most a halálát kívánja. Fullánk, az egykori ellenálló megvásárolja és magával viszi a halálán lévő Miát, mert azt reméli, vele zsarolhatja majd gyűlölt ellenségét, Talbotot.

Russel és Kristen nem kevés kaland árán a felhőkarcolók felett átívelő, égi zarándokútra érkeznek, hogy megkeressék a viking rúnakövet, amely az egyetlen esély az odalent tomboló mutánsok ellen.

Vajon képesek-e megfékezni hőseink a vérengzést és a terroristák támadásait? Képesek-e leverni a gyűlöletes manipurai önkényuralmat? És ha igen, képesek lesznek-e még valaha emberségre, szerelemre ennyi lélekölő harc és iszonyat után?


Ez már hivatalos: A. O. Esther könyvei az én "bárhol,bármikor" könyveim. Anno a Gombnyomásra 2-t a debreceni utamra vittem magammal, mert olyan könyvet akartam vinni, amit biztos, hogy nem unok meg, és biztos, hogy nem bánom meg, hogy azt vittem. Most, pár hónappal később a Gombnyomásra 3-at életem első önálló budapesti útjára választottam, ugyanezektől a gondolatoktól vezérelve. Így hát bátran ki merem jelenteni, hogy jöjjön bármi, Eszter könyveire mindig számíthatok.

Iszonyúan vártam ennek a könyvnek a megjelenését, meg nem is vártam: vártam, mert imádom az írónő munkásságát és az előző kötet után már izgultam, hogy mi történik majd a szereplőinkkel. De nem vártam, mert ez a trilógia lezárása és nagyon nem szerettem volna, hogy vége legyen.

Ez a kötet főképpen Stella és Dylan szerelme körül fodrozódott, amit én nem bántam, sőt! Imádtam, mert szerintem mindkettőjüknek kijárt már a boldogság. Ha eddig azt hittük, hogy az előző kötetek tele voltak romantikával és izgalmas fordulattal, akkor el kell mondanom, hogy az írónő a befejező kötetbe beleadott apait-anyait, és egy hátborzongatóan tökéletes történettel zárta le a Gombnyomásra történetét.

Többet nem szeretnék elárulni a spoilerek miatt, de annyit mondhatok, hogy az olvasása közben nevettem, sírtam, boldog és szomorú is voltam, ám a végén jöttek csak a zavaros érzelmek, mert nagyon boldog végkifejlete volt, de szomorú voltam amiatt, hogy vége lett. Szóval mosolyogva sírtam a végén. :)

Szereplők

Mia Milton

Liam Blackwood

Russel Blackwood

Kristen Forest

Fullánk

Charlotte

Stella Blackwood

Dylan Forest

Ria mama

Emily Milton


Kedvenc idézetek

"Nem bánthat titeket többé az eső, 
Mert egymásnak lesztek menedék, 
Nem bánthat titeket többé a hideg, 
Mert szerelmetek lesz forró lángotok. 
Nem kínozhat a magány sötétje sem, 
Mert egymásnak lesztek a világosság. 
Ketten álltok itt, de egyazon élet vár rátok. 
Gyönyörűség övezze közös utatokat, 
Legyen szolgálótok a Boldogság 
Minden áldott nap, egy hosszú életen át."
(Apacs áldás)

"A szerelem egy fos. Csak meggyötri az embert. Szexelni kell, örülni a jónak, és kész. Tovább kell lépni, új örömöt keresni."

"– Olyan boldog vagyok veled, hogy néha attól félek, csak álmodom az egészet… 
– Nem álmodsz. Vagy közösen álmodjuk ugyanazt. De ha így van, soha többé nem akarok felébredni."

"– Ne csináld ezt, Dylan! 
– Miért ne? 
– Mert ha így érsz hozzám… 
– Akkor? 
– Állandóan szerelmeskedni akarok veled. Mit művelsz te velem? Régen normális voltam. Most meg csak arra tudok gondolni, hogy mikor érünk már haza…"

"A szerelemről nálunk úgy tartják, isteni szikra. Ha kipattan, lángba borít mindent. Nem menekülhet előle az ember. Én ezt éreztem veled kapcsolatban, amint megláttalak."

"– Veled leszek a dokinál – mondta halkan Stellának. – Nem lesz semmi baj. Aztán készítünk néhány csókolózós aurafotót. Kíváncsi vagyok, hogyan változik meg a fényünk egymás közelében. 
Liam nagyot kortyolt a söréből, de közben Dylanre vigyorgott. 
– Ahhoz képest, hogy pszichopata sorozatgyilkos vagy, komolyan mondom, imádom, ahogy a húgommal beszélsz!"

"Minden könyvnek lelke van. Érzed, ahogy megközelíted őket. Izgatottan pusmognak, néha elhallgatnak, mások ujjongva hívnak, és megint mások kíváncsian lesnek. De az az egy, aki a tiéd, csak a tiéd, csendben figyel téged…látod a fényét? Látod, amint kiragyog a többi közül? Ő a tiéd."


«««««««««« (10/10)

INFORMÁCIÓK:
Kiadó: Decens
Megjelenés éve: 2015
Oldalszám: 608
Sorozat: Gombnyomásra
Sorozat előző része: Gombnyomásra 2.
Sorozat következő része: -


A bejegyzés A. O. Esther jóvoltából jöhetett létre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése